مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: ۷۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی لرستان در تملک بانک ها هستند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: اکنون یکی از مشکلات شهرک های صنعتی در کل کشور را باید موضوع ارزش افزوده آنها دانست، ما تنها اقدام به فروش حق انتفاع کرده و قیمت گذاری باید از طریق کارشناس رسمی دادگستری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در گذشته تصفیه خانه ۴۰۰ مترمکعبی شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد احداث شده بود، اما به بهره برداری نرسید، اما اکنون بعد از گذشت جند سال شاهد هستیم که این شهرک صنعتی دارای تصفیه خانه کاملا فعالی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار داشت: نسبت به گذشته اعتبارات دولتی شهرک های صنعتی دوبرابر شده، اما متاسفانه مشاهده می شود برخی از واحدها حق انتفاع خود را پرداخت نمی کنند که این موضوع به یک مشکل تبدبل شده است.

رازانی عنوان کرد: با افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت آب می کنند برخوردهای لازم صورت می گیرد، همچنین در مورد کانال جمع آوری آب های سطحی شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد نیز باید گفت که طرح آبخیزداری در بالادست اجرایی شود و مطمئنا با تحقق این موضوع مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف اراضی بدون استفاده در شهرک های صنعتی لرستان، بیان کرد: در صورتی که زمین خالی در شهرک های صنعتی در اختیار متقاضیان بوده و از آن استفاده نکنند مطمئنا اقدام به فسخ قرارداد و بازپسگیری زمین خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار داشت: متاسفانه اکنون ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان در تملک بانک ها هستند و انتظار می رود شرایط برای تعیین تکلیف آنها مهیا شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =