در ۲ سانحه رانندگی همزمان یک نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته و همزمان در استان 1 نفر جان باخت و 10 نفر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: مقارن ساعت 14/30 ظهر دیروز یک دستگاه سمند با 5 سرنشین در جاده نهاوند به جوکار با انحراف به سمت چپ جاده با یک دستگاه پراید برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده پراید برای فرار از برخورد با سمند به شانه خاکی منحرف می شود ولی علی رغم این اقدام و بر اثر برخورد سمند با سمت چپ پراید، این خودرو از ارتفاع 2 متری شانه خاکی به پائین سقوط کرد که متاسفانه راننده پراید در دم جان خود را از دست داد و 3 سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: 5 سرنشین خودرو سمند نیز که 3 دختر و 2 پسر جوان بازاریاب بودند در این حادثه به شدت مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را سرعت و سبقت غیرمجاز راننده سمند اعلام کردند.

جانشین پلیس راه استان در خصوص سانحه دوم نیز گفت: در ساعت فوق و در حادثه دیگری در جاده تویسرکان به کنگاور یک دستگاه پراید اقدام به سبقت از یک دستگاه کامیونت می کند ولی در برگشت به مسیر سمت راست با نوک کامیونت برخورد کرده و واژگون می شود.

وی افزود: در این حادثه پراید چندین بار به دور خود می چرخد که متاسفانه 2 سرنشین این خودرو به شدت مصدوم می شوند که حال یکی از سرنشینان خطرناک گزارش شده است.

سرهنگ اسماعیلی یادآور شد: در این حادثه راننده پراید به علت عدم توانایی در سبقت و برگشت به سمت راست و برخورد با کامیونت، مقصر شناخته شده است.

لازم به ذکر است، طبق اعلام پزشکی قانونی، در 9 ماهه ابتدایی سالجاری، 416 نفر در سوانح رانندگی درون و برونشهری استان همدان جان خود را از دست داده اند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =