مجید صالحی که مهمان برنامه زنده «سی و پنج» بود با اشاره به نقش‌های کمدی که بازی کرده است، گفت که قرار بوده در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» هم جلوی دوربین برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید صالحی، بازیگر فیلم و سریال‌های تلویزیون که بیشتر با نقش‌های کمدی در میان مخاطبان شناخته می‌شود، شب گذشته (شنبه 25 آذر) مهمان فریدون جیرانی در برنامه «سی و پنج» بود.

این بازیگر در گفت‌و‌گویش با جیرانی درباره ژانر مورد علاقه‌اش گفت: «ژانر مورد علاقه من کمدی اجتماعی مثل «آپارتمان» بیلی وایلدر است و قصدم این است که اولین فیلم سینمایی‌ام را در این ژانر و موقعیت بسازم. فیلم‌های فانتزی را دوست ندارم و به همین دلیل از آقای فرحبخش برای بازی در فیلم «آس و پاس» عذرخواهی کردم.»

او همچنین گفت: «بیشتر نقش‌هایم کمدی است اما در سریال «مدینه»، فیلم «چراغ‌های ناتمام» و فیلم «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی نقش جدی بازی کرده‌ام.»

صالحی با اشاره به آشنایی و همکاری با رضا عطاران، ادامه داد: «با رضا عطاران به صورت اتفاقی کنار هم قرار گرفتیم. در سال ۷۳ در برنامه «سیب خنده» با هم کار کردیم. بعد از آن در یک برنامه برای گروه کودک که عطاران کارگردان بود با او کار کردم و سپس در مجموعه «مجید دلبندم». عطاران کارگردان خوب و موفقی است و من حس خوبی به او دارم. اصولا آدم خوش شانسی هستم و همیشه توانسته‌ام با کسانی که حس خوبی به آن‌ها دارم کار کنم. کارهای مهران مدیری را خیلی دوست دارم ولی تا به حال موقعیت کار کردن با او برایم پیش نیامده است.»

این بازیگر که ظاهرا قرار بوده در فیلم محمدحسین مهدویان نیز بازی کند، در این‌باره گفت: «سریال «موج و صخره» را با سیدمحمود رضوی کار کردم و برای «ماجرای نیمروز» از من دعوت به کار کردند اما به دلیل اینکه سر کار دیگری بودم این افتخار نصیبم نشد.»

صالحی  در ادامه تصریح کرد: «پیش از اینکه وارد بازیگری شوم، فیلم اجاره می‌دادم و عقیده‌ام این بود که کار فرهنگی انجام می‌دهم چون همیشه فیلم‌های خوب اجاره می‌دادم. اوایل خودم‌فیلم‌های بهروز وثوقی را خیلی دوست داشتم، بدون اینکه قدرت تحلیل فیلم‌ها را داشته باشم. از وقتی به کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان رفتم، تحت تاثیر آموزش‌ها و محیط دیدگاهم تغییر کرد.»

او افزود: «فیلمی که می‌خواهم بسازم یک کمدی است. هدفم ساخت یک فیلم فاخر نیست، می‌خواهم فیلمی بسازم که مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و سرگرم‌کننده باشد.»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =