دکتر غلامرضا فدایی، عضو جدید گروه نخبگان خبرآنلاین در مطلب تازه خود به موضوع ضرورت توجه به مساله استقلال کشور در رویکردهای مناقشات داخلی پرداخته است.

این استاد دانشگاه نوشته است: اگر مناقشات داخلی به سود بیگانه و دشمن خارجی باشد و یا موجب دخالت او گردد این جا همه اقشار باید دست به دست هم بدهند و بگویند این ها بحث های داخلی است و به کسی ربطی ندارد و اجازه ورود بیگانه را ندهند. به ویژه بیگانه ای که سابقه بد داشته و دارد و همواره از گزینه ها سخن می گوید.

وی با اشاره به بحث برجام و ضرورت و یاعدم ضرورت آن می نویسد: باید همه بدانند که برجام چه خوب و یا بد اتفاق افتاده . اکنون همه دلسوزان باید سعی کنند بدون بزرگنمایی حد اکثر بهره را از آن ببرند. اگر بحث در خوب و یا بد بودن آن دارند بدون اجازه دخالت دشمن به جای بحث های ژورنالیستی برای آن کنفرانس های علمی بگذارند و در فواید و مضار آن بحث کنند. اگر قرار باشد به صورت پیراهن عثمانی در آید و شعار انتخاباتی له و یا علیه شود و به جنجال و فحاشی و مانند آنچه که در امریکا اتفاق افتاد در آید موضوع از مسیر واقعی و علمی اش خارج می شود. همانطور که در باره پژوهش گفتم که پژوهش ها یا پیشرفتی هستند و یا برون رفتی در فعالیت های برجامی و یا هر عملکرد دیگری هم همین است.

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =