۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

در هیاهوی لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که همه نگاه‌ها به نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های قاره‌ای دوخته شده، اتفاقاتی در لیگ آزادگان رخ می‌دهد که اگر دیده نشود و زیر ذره‌بین نرود، ظلم به فوتبال است.

این درست که لیگ آزادگان از لحاظ اهمیت قابل قیاس با لیگ برتر نیست و وقتی پای لیگ قهرمانان و رقابت با آسیایی‌ها وسط باشد، کسی به لیگ برتر هم توجه نمی‌کند چه برسد به لیگ آزادگان اما آیا واقعاً قرار است چون به این رویداد توجه نمی‌شود، هر کس هر کاری دلش خواست، انجام بدهد؟ واقعاً نباید نظارتی روی لیگ آزادگان باشد؟ این پرسش را نه فقط ما که تمام تعقیب‌کنندگان این رقابت‌ها دارند، رقابت‌هایی که هر چه به روزهای پایانی نزدیک‌تر می‌شود، شایعات بیشتر و نگران‌کننده‌تری درباره‌اش می‌شنویم. شایعه برخی توافق‌های پشت پرده، شایعه برخی رابطه‌های مشکوک و تلاش‌های مسموم!

کاش تمام آنچه باعث نگرانی می‌شود، همان پنالتی‌هایی بود که در جریان بازی سپیدرود و استقلال اهواز گرفتند و حتی برخورد توپ به پا را هم «دست» تشخیص دادند! متأسفانه دغدغه‌ها فراتر از اعلام 3 پنالتی در یک بازی است. نمی‌خواهیم بدون سند و مدرک ادعایی را مطرح کنیم و آب به آسیاب شایعه‌سازان بریزیم اما دوست داریم آنهایی که وظیفه‌شان نظارت بر این بازی‌هاست، حواس‌شان به همه چیز باشد، به خصوص به حرف‌هایی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد؛ «فلان تیم جنوبی سفارش شده فلان شخص است، بهمان تیم شمالی هر هفته تمرین پنالتی می‌کند و آن یکی تیم کویری تعیین نتیجه بازی را از داخل زمین به بیرون میدان کشانده است!»

دوست نداریم باور کنیم، دوست نداریم فضای بی‌اعتمادی در لیگ آزادگان حاکم شود. لطفاً با سند و مدرک بگویید دروغ است، شایعه است، بهتان است. اعتماد را به لیگ آزادگان برگردانید.

این مطلب در ستون حرف آخر پنجم اسفند روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =