همه موظف به اجرای گفتمان ۲۹ اردیبهشت هستیم/ دنبال شعارهایی که قابلیت اجرا ندارد نیستیم

استاندارالبرز با اشاره به درصد بالای مشارکت سیاسی استان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه موظف هستیم تا گفتمان 29 اردیبهشت را اجرا کنیم و بدور از شعار دادن کارنامه درخشانی از خدمت به مردم ارائه دهیم

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، «دکترمحمدعلی نجفی» ظهر یکشنبه در جریان دیدار مدیران کل و کارکنان استانداری البرز در سالن شهدای دولت، گفت: برنامه من این است که کارنامه چهارساله درخشانی را از البرز تهیه کنیم، بنابراین باید نفسی تازه در تمامی بخش های اجتماعی،فرهنگی، سیاسی و.. دمیده شود تا جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنیم.
نماینده عالی دولت در استان، ادامه صحبت های خود را در جمع کارمندان استانداری به لزوم استفاده از ظرفیت های و نیروهای بومی استان اختصاص داد و گفت: نیروهای شایسته را بر اساس تجارب و تخصص آنها شناسایی خواهیم کرد.
احیا شیوه انتصاب مدیران از بدنه استانداری
دکتر نجفی در ادامه با تأکید بر اینکه شایسته سالاری نباید فقط یک شعار باشد،تصریح کرد: تلاش می کنیم تا جایی که شرایط اجازه دهد مدیران استانداری را از داخل انتخاب کنیم.
وی افزود: انتخاب مدیران از بطن استانداری را احیا خواهم کرد و افراد بومی، شایسته و متخصص را در اولویت انتخاب پست های مدیریتی قرار خواهم داد.
استفاده از ظرفیت نیروهای بومی برای پست های مدیریتی
وی با اشاره به ضرورت بهره مندی از پتانسیل های استان افزود: بنده تیمی را با خود به البرز نمی آورم و تلاش می شود تا جایی که تخصص های داخلی وجود دارد از ظرفیت نیروهای بومی البرز برای پست های مدیریتی استفاده کنیم.
دکتر نجفی در ادامه نیروهای کارآمد را سرمایه های استان خواند و تصریح کرد: تغییرات مداوم مدیریتی آسیب زا خواهد بود بنابراین تمام سعی خود را بکار خواهم گرفت تا نیروهای آشنا به استان را بکار بگیریم.
استاندارالبرز در ادامه با اشاره نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تمامی برنامه های استان را حول فرامین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد.
گفتمان رئیس جمهور در استان باید محقق شود
دکترنجفی در بخش دیگری با خاطرنشان کردن رتبه مشارکت سیاسی استان البرز در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان البرز یکی از آن استانهایی بود که در انتخابات اردیبهشت ماه بالاترین رتبه مشارکت سیاسی را کسب کرد و با پیام رسای خود به گفتمان دکتر روحانی پاسخ مثبت داد.
وی افزود: بنابراین همه ما موظف به اجرای گفتمان انتخاباتی رئیس جمهور در استان هستیم؛ گفتمانی که ملت ایران به آن رای داد و رئیس جمهور منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب تفیذ شدند.
استاندارالبرز ادامه داد: پذیرای نقدهای سازنده هستیم و برای موفقیت استان اهتمام ویژه ای خواهیم داشت.
دکتر نجفی در ادامه برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از برنامه های اولویت دار ذکر کرد و گفت: نیازهای استان در قالب مطالبات استانی باید از وزارتخانه ها پیگیری شود.
استاندار البرز ادامه داد: مطمئن هستم اگر پیگیری داشته باشیم و تلاش کنیم، وزارتخانه ها و دولت حمایت خوبی انجام خواهند داد.
وی همچنین با تأکید بر لزوم تخصیص کامل مصوبات سفر رئیس جمهوری افزود: یک ریال از مصوبات سفر رئیس جمهوری نباید به هدر رود و همه منابع صرف توسعه استان شود.
استاندارالبرز خطاب به مدیران نیز در این رابطه گفت: برای ایجاد زیرساخت های استان و پاسخ به مطالبات مردم کلماتی مانند نمیشود و نداریم برای ما وجود ندارد، مدیران با ابتکار عمل باید از وزارتخانه تمام مطالبات را پیگیری کنند و مدیران ستادی نیز موظفند بر نحوه اجرای مصوبات سفر نظارت کنند.
دکتر نجفی با تأکید بر مولفه وحدت در پیشبرد اهداف و برنامه ها تصریح کرد: برای اجرای امور منیت وجود ندارد.
وی ادامه داد: در مواجهه با مردم و انجام وظایف شان با نهایت عزت و احترام رفتار شود و کارهای مردم انجام پذیرد.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه همچنین با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: اقتدار و شان استانداری با عملکرد کارمندان و مدیران این مجموعه باید حفظ شود.
وی در ادامه خطاب به کارمندان استانداری با اشاره به نقش خانواده بعنوان اصلی ترین پایه نهاد اجتماعی و خاطرنشان شدن «جامعه سالم - خانواده سالم»،گفت: باید بنیان خانواده را با عفاف و پاکدامنی حفظ کرد چرا که آسیب پذیری این نهاد خود موجب آسیب جامعه خواهد بود.
وی تسری یافتن این مهم در تمام سطوح مدیریتی را نیز اولویتی مهم خواند که ابزار موفقیت مسئولان برای توسعه این استان خواهد بود.
در ابتدای این دیدار صمیمانه که با حضور قابل توجه کارمندان مجموعه استانداری نیز همراه بود، جمعی از پرسنل نیز به بیان دغدغه ها پرداختند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =