مهدی طارمی پس از نمایشی نه چندان خوب مقابل فولاد، مصاحبه‌ای توفانی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس که پنجشنبه شب مقابل فولاد نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت، پس از مسابقه حرف هایی جنجالی در خصوص مدیریت باشگاه بیان کرد.

طارمی گفت:« نمی دانم چه کسی در باشگاه علیه من و مسلمان حرف زده است. چرا ما را خراب می کنند؟ ما دو گل به فولاد زده ایم و برنده شده ایم. اما باشگاه برای ما حاشیه درست می کند. چرا باید وضع پرسپولیس این باشد؟ چرا بازیکنان را در رسانه ها تخریب می کنید؟ »

طارمی ادامه داد:« ماه دیگر با الاهلی عربستان بازی داریم اما می بینید که درگیر چه مسائلی هستیم. واقعا من و مسلمان تیم را بهم ریختیم؟ اگر ما در تمرینات کم کاری کرده ایم آقای برانکو اعلام کند.»

شماره 9 سرخ پوشان گفت:« 50، 60 درصد از آپشن قراردادهای ما پرداخت نشده است. این در حالی است که استقلالی‌ها یک میلیارد و 600 میلیون تومان قرارداد بسته بودند. به ما گفتند که یک میلیارد قرارداد می‌بندیم، هر چند که بیشتر قراردادها 950 میلیون تومان بود. در قراردادمان قید شده بود که برای کسب عنوان قهرمانی فلان مبلغ را می‌دهند که به 50، 60 درصد آپشن‌های ما مربوط می‌شد. بله صددرصد پول قراردادهای ما پرداخت شده اما 50، ‌60 درصد آپشن‌ها جزو قرارداد نیست؟ چطور بازیکنان استقلال یک میلیارد و 600 میلیون تومان قرارداد می‌بندند، اما ما باید 950 میلیون تومان قرارداد ببندیم؟ قهرمان بشویم یا نشویم تفاوتی برای باشگاه ندارد. مطمئن هستم بخاطر این حرف ها فردا جریمه می شوم.»

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =