دشمن از طریق فضای مجازی به اعتقادات ما حمله کرده است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز از طریق فضای مجازی با دشمنان در حال جنگ هستیم و به شدت توسط آنها مورد بمباران و هجمه های فرهنگی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان که در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان سخت می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با نگاهی به فضای مجازی متوجه بسیاری از حرکات زشت و ناپسند خواهیم شد و اگر براین باور درونی جنگ با دشمن اعتقاد پیدا کنیم باید تدابیری در این خصوص اندیشه شود.

وی در ادامه به راهکارهای موثر امر به معروف اشاره کرد و گفت: زمانی که می خواهیم امر به معروف کنیم باید به نماز توجه ویژه داشته باشیم و همچنین نگاه حزبی، فرهنگی و سیاسی را از این مسئله دور کنیم.

سردار مجیدی، شهید چیت سازیان را نمونه بارز آمر به معروف زمان خود دانست و یادآور شد: تا قبل از شهادت سردار همدانی در جبهه های مقاومت، شهید چیت سازیان به عنوان شهید معروف استان همدان بود.

وی اظهار داشت: سردار شهید چیت سازیان در تمام عملیات هایی که حضور داشت هیچ گونه خستگی و ناراحتی به خود راه نمی داد و همیشه و در همه حال امر به معروف می کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیپ 32 انصارالحسین (ع) که در نوار مرزی قرار دارد، به وفور شاهد قاچاق کالاهایی اعم از مشروبات الکی و لوازم آرایشی است که هیچ هدفی به جز انحراف مردم از صراط مستقیم ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =