۰ نفر
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
تجلیل بانک صادرات از علیرضا کریمی

بانک صادرات ایران از کشتی گیر سربلند ایرانی علیرضا کریمی تجلیل کرد

به گزارش خبر آنلاین،به پاس اقدام شجاعانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی رده زیر 23 سال در کشور لهستان که با خودداری از رویارویی با کشتی گیر رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را باردیگر به همه جهانیان ثابت کرد، مدیریت شعب بانک صادرات استان البرز طی مراسم باشکوهی با حضور مدیران و روسای کلیه شعب این بانک در استان، از این جوان دلاور تجلیل کرد. در این مراسم که افراسیاب بیچران لو عضو شورای شهر فردیس نیز حضور داشت، سامانپور مدیر شعب بانک صادرات البرز ضمن تجلیل از فروتنی این پهلوان و تشکر از حضور وی در جمع کارکنان این بانک، اظهار داشت همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در تجلیل از این جوان فرمودند، کار او از سنخ کار پوریای ولی است. مدیر شعب بانک صادرات البرز اقدام این جوان شجاع کشورمان را از مصادیق روایت منقول از حضرت علی (ع) که فرمودند: " اشجع الناس من غلب هواه" دانست و گفت این شجاعت زمانی قابل درک است که او سختی ها و مشقات فراوانی را در تمرینات طاقت فرسا برای راه یابی به این مسابقات متحمل شد و تا دریافت مدال قهرمانی فاصله چندانی نداشت، ولی برای عزت و سربلندی و اقتدار بیش از پیش کشورش از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی امتناع ورزید و این عمل به فرموده ولی امر مسلمین فقط با اجر الهی پاسخ داده می شود و هیچ پاداش مادی در حد و اندازه آن نیست.
در این مراسم مدیریت شعب استان البرز به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند این جوان برومند با اهدای لوح و هدایایی از وی تقدیر به عمل آورد.
کریمی این کشتی گیر ارزشمند کشورمان در پایان از حضور در جمع کارکنان بانک صادرات ایران بسیار ابراز خرسندی و از مدیریت و پرسنل این بانک تشکر نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =