ساخت 8 مرکز بهداشت در سطح شهرستان چگنی/  تحول کم سابقه حوزه سلامت مردم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دوره چگنی در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین خبر داد: 55 مرکز بهداشتی در سطح شهرستان وجود دارد که شامل 43 خانه بهداشت، 5 مرکز شبانه روزی و 4 پایگاه فوریت های پزشکی هستند که 16 مورد از این مراکز در زمان در زمان دولت تدبیر و امید و در راستای تحقق طرح تحول سلامت با پیگیری های رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته شده و یا در حال احداث است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد ناصری افزود: از 16 مرکز مذکور 8 خانه بهداشت نیز در حال ساخت است و به یاری خداوند متعال تا پایان سالجاری افتتاح خواهند شد.
دکتر ناصری ادامه داد: ساختمان ستاد شبکه بهداشت شهرستان چگنی که در شهر دوره چگنی در حال ساخت است،شامل چهار طبقه می باشد:طبقه اول درمانگاه سراب دوره، طبقه دوم آزمایشگاه مرکزی و سوم و چهار شامل ساختمان ستاد هستند.
وی در ادامه تاکید کرد: تا پیش از این اصلا دندانپزشکی در شهرستان دوره چگنی وجود نداشت!و وضعیت بهداشت درمان در قیاس با پیش از دولت تدبیر و امید اختلاف زیادی داشته که با توجه به نظرخواهی مردم و خدمات ارائه شده، پیشرفت حوزه خدمات درمان در شهرستان چگنی واقعا چشمگیر است.
دکتر ناصری اظهار کرد: سه دندانپزشک در صبح و عصر با احتساب نرخ هزینه دولتی آماده خدمت رسانی به مردم کم بضاعت این منطقه هستند و همین مساله تا حدود زیادی توانسته پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان باشد

عکس/ کریم فولادوند

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =