ساده ترین پاسخ به سئوالی در خصوص راهکارهای افزایش امنیت در مسکن مهر این بود:« مسئولان ومجریان مربوطه را مجبور به سکونت در آنها کنند.»

به گزارش خبرآنلاین، در نخستین تصاویری که از پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب منتشر شد،آثار تخریب بیش از 80 درصد این پروژه دیده شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور هم عنوان کرد که بيشتر خانه هاي تخريب شده در زلزله شب گذشته متعلق به ساختمان هاي مسكن مهر بوده است.

این اتفاق موجب شد تا نگرانی هایی درباره وضعیت مسکن مهر در سایر شهرهای کشور ایجاد شود.به نظر شما برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چنین اتفاق هایی در مسکن مهر چه باید کرد؟

برخی نیز پا را از این فراتر نهاده وپای مجازت اعدام را وسط کشیده اند؛ گفته اند مسببان و عاملان ساخت مسکن ناایمن را اعدام کنید .رعایت قوانین در حوزه ساخت و ساز و نظارت قوی تر اما جان کلام بسیاری از مخاطبانی بود که به این سئوال پاسخ داده بودند.  

 یکی از کاربران با اعلام این نظر که مگر نظر ما مهم است انبوهی پاسخ را از سوی دیگر کاربران دریافت کرده است .

 کاربری به نام حسین گفته است : "توی همین تهران پا تو خیابان نواب بگذارید می بینید برج هایی که طبقات اولشان پاساژ هستند پله های پاساژ ها به سواره رو ختم میشه وخبری از پیاده رو نیست یا درمناطق دیگر؛ به طور مثال سازمان برنامه ورودی مجتمع 16 واحدی به روی جدول رمپ باکری به حکیم است وطبقات بالا هم روی رمپ آمده .  یعنی کسی به خودش اجازه داده فضا های شهری را که غیر از استفاده معمول در زمان بحران هم حیاتی است به نفع خودش اشغال کند ویک ناظر هم تایید کرده و یک شهردار هم پروانه و پایان کار داده و ثبت هم سند صادر کرده و هیچکس هم این تخلفات آشکار را ندیده ، اون جامعه ای که این قدر در سوداگری و فساد فرو رفته با این نظرسنجی درست نمیشه و نمیشه مدینه فاضله ، نه عزیزم تیغ سزاست هرکه را درک سخن نمی کند."

کاربری به نام ناشناس نیز گفته است :" اصلی ترین عامل ریزش ساختمان های مسکن مهر عدم نبش کشی دیوارهای کناری بود اگه این کار میشد هیچ اتفاقی نمی افتاد چون سازه اصلی تکان نخورده. "

یکی از کاربران تاکید کرده است:" فقط یک راه داره. کل مسئولین را عوض کرد و بهشون بیمه بازنشستگی داد و افراد جدید با توجه به تخصص جذب کرد نه گزینش از طرف یه کج اندیش. "

 پاسخ یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین به این سئوال اما بسیار ساده بود: او بدون آنکه نامش را درج کند، نوشته است : "می شود مسکن مهر نساخت."

 

35223

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =