اهالی رسانه بازوی توانمند اطلاع رسانی تبریزیم

در نشست خبری پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم، بر نقش رسانه ها و فعالان رسانه ای در اثربخشی جشنواره تبریزیم تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در این نشست صمیمی، متولیان و دست اندرکاران جشنواره با اصحاب رسانه شهر تبریز به گفتگو پرداخته و زمینه های گسترش اطلاع رسانی را بررسی نمودند.

مسئول کمیته خبر و اطلاع رسانی جشنواره ضمن قدردانی از حضور مسئولانه خبرنگاران، عکاس های خبری و همکاران رسانه های شهر، گفت: اثربخشی فعالیت های صورت گرفته در این جشنواره با همراهی اهالی رسانه ممکن می شود.

مهرداد خوشکار مقدم افزود: حضور دلسوزان و علاقه مندان به فعالیتهای فرهنگی و هنری در عرصه فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی، موجب آگاهی مردم و زمینه ساز مشارکت هر چه بیشتر در این رویداد خواهد بود.

مقدم ابراز امیدواری نمود تا خاتمه جشنواره در اردیبهشت سال آینده و همزمان با سال ۲۰۱۸، شاهد حضور گسترده اهالی رسانه، رسانه های مکتوب و دیجیتال شهرمان در پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم باشیم.

گفتنی است پنجمین جشنواره بین المللی نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم در بخشهای مختلف و متنوع برای جلب مشارکت و حضور اقشار مختلف هنرمندان همزمان با سال ۲۰۱۸ برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =