فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اراذل و اوباش معروف پایتخت در گلستان زمین گیر شدند.

به گزارش  خبرآنلاین و، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهارکرد: در پی وصول نیابت قضائی و حضور مأموران تهران بزرگ در جهت دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش متواری که پس از درگیری دسته جمعی در تهران به سمت استان گلستان متواری شده بودند، بلافاصله تیمی از ماموران وارد عمل شده و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری این باند را آغاز کردند.

جاویدان افزود: با شناسایی مخفی گاه متهمان و حضور ماموران در محل، متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری در مسیر بندرگز به سمت تهران متواری شدند.
فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این عملیات تعقیب و گریز سرکرده باند پس از گرفتار شدن در تور ایست و بازرسی ماموران در پلیس راه نوکنده، با استفاده از یک قبضه سلاح به سمت ماموران حمله ور شد.
وی بیان کرد: پس از اخطارهای مکررمبنی برتسلیم شدن و شلیک چند تیر هوایی از سوی ماموران انتظامی، متهمان به دستور پلیس توجهی نکرده و ماموران نیز با رعایت قانون بکار گیری سلاح سرکرده باند را مجروح وموفق به دستگیری هر سه متهم شدند.
جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از مخفی گاه این سه شرور تحت تعقیب در بندر ترکمن مقادیری مشروبات الکلی به همراه دو تیغه قمه کشف شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =