پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک‌های جهان یک «لامبورگینی هوراکان» به عنوان هدیه دریافت کرده است. هر چند این نخستین باری نیست که از سوی طرفدارانش هدایایی به وی تقدیم می‌شود، اما این هدیه یکی از منحصر به فردترین آنهاست.

به گزارش خبرآنلاین،این لامبورگینی سفید با نوارهای طلایی که از رداء پاپ الهام گرفته شده است ارزشی معادل ۱۸۰،۰۰۰ یورو دارد. واتیکان اعلام کرد که پاپ این هدیه را در «ساتِبیز» به مزایده خواهد گذاشت و عواید آن را صرف امور خیرخواهانه خواهد شد.



اولین خودروی رانش عقب لامبورگینی هوراکان است که به قصد حرکات نمایش و دریفت کشیدن از آن استفاده می شود هرچند ماقبل این خودرو شرکت لامبورگینی خودروهایی با این قابلیت وارد بازار کرده اما این خودرو در دریفتت کشیدن به نوبه ی خود تمام عیار است.
لامبورگینی هوراکان نخستین بار در سال 2014 در نمایشگاه موتور شوی ژنو به نمایش گذاشته شد .شرکت لامبورگینی نام گذاری خودرو های خود را بر اساس معروفیت گاوهای اسپانیایی انتخاب میکند که این مدل لامبورگینی بر گرفته شده از گاوی که مبارزه طلبی و جنگجو بودنش زبانزد خاص و عام بود. در یک دور آزمایشی دو ساعته در جاده های یک طرفه در حومه ایتالیا هوراکان نه تنها ثابت کرد که یک جانشین شایسته برای گالاردو است بلکه نشان داد به خوبی از پس رقبایی چون فراری و
مک لارن بر می آید. با حداکثر سرعت 325 کیلومتربرساعت و شتاب گیری صفرتاصد کیلومتربرساعتی که تنها 2/3 ثانیه طول می کشد.
۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =