توسعه دفاتر ICT روستایی یکی از وظایف اصلی شرکت ملی پست است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست لرستان گفت: تیم مدیریتی جدید شرکت بر ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در کل فرایند عملیات پستی از قبول تا توزیع تاکید دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زرگوش افزود: جلب رضایت مشتریان از مباحث مهمی است که بصورت ویژه مورد تاکید مسئولین ارشد شرکت است.

‍ وی در خصوص وضعیت فعلی شرکت ملی پست گفت: در حال حاضر به لحاظ حاکمیتی یک شرکت و به لحاظ منابع ومصارف یک بنگاه اقتصادی است که براساس وظایف حاکمیتی ملزم به خدمات رسانی به مردم در اقصی نقاط کشور است و در بعد اقتصادی می بایست به دنبال تامین هزینه ها و کسب درآمد باشد.

عضو هیئت مدیره تلاش در جهت افزایش سطح درآمد شبکه را از دیگر ماموریت های تیم جدید مدیریتی عنوان کرد و افزود: می بایست با جذب ترافیک بالقوه شبکه و ساماندهی فعالین عرصه پست و پستچی گری به دنبال تحقق این هدف باشیم.

زرگوش صیانت و تکریم همکاران پرتلاش وخدوم شبکه پستی، بهبود معیشتی و رفاهی کارکنان و همچنین ارتقا و بهبود سطح علمی و آموزش آنها را از دیگر دغدغه های مدیران و مسئولان شرکت عنوان کرد.

وی در ادامه از دو پروژه ملی سیماک و GNAF به عنوان نشان ماندگار شرکت یاد کرد و افزود: با بهره برداری از این دو سامانه، جایگاه پست نزد افکار عمومی و مسئولان تقویت می شود.

وی از نیروی انسانی به عنوان یکی از سرمایه های اصلی شرکت یاد کرد و گفت: ارتباط خوب و سازنده بین کارکنان

پشتوانه شبکه و ضامن اجرای بسیاری از طرح ها و برنامه هاست.

عضو هیئت مدیره از شبکه مویرگی توزیع در اقصی نقاط کشور به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت شبکه پست یاد کرد و اظهار داشت: همین امر وجه تمایز ما با سایر رقباست.

زرگوش در ادامه گفت: توسعه دفاتر ICT روستایی یکی از وظایف اصلی شرکت ملی پست است که براساس قانون برنامه ششم می بایست سالانه 2000 دفتر جدید تاسیس نماید تا با ارایه خدمات نیابتی سایر دستگاه ها و سازمانها به تحقق دولت الکترونیک کمک شود.

گفتنی ست: سلیمانی مدیرکل پست استان لرستان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد پست استان از ابتدای سال تاکنون و همچنین اجرای پروژه نظام آراستگی و همچنین متحدالشکل کردن لباس کارکنان و موزعین پرداخت.

 

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =