ایرنا نوشت: یک دانش آموز 16 ساله مازندرانی که قصد گرفتن عکس سلفی از خود بر روی سی و سه پل اصفهان را داشت، بر اثر بی احتیاطی از روی پل سقوط کرد.

این حادثه بعدازظهر سه شنبه این هفته (26 دی) اتفاق افتاده و این پسر 16 ساله که در قالب اردوی دانش آموزی به اصفهان سفر کرده بود، در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بستری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عصر پنجشنبه با اشاره به آخرین وضعیت این پسر دانش آموز گفت: این دانش آموز بر اثر سقوط از پل، دچار عارضه ضربه شدید به سر و گردن شده و در زمان حاضر در حالت کُما به سر می برد.

کیانوش جهانپور با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات، هوشیاری وی نسبت به دو روز گذشته کمی افزایش یافته است، افزود: همه امکانات بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان برای بهبود وضعیت این دانش آموز بکار رفته است.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموز اهل بابل از استان مازندران است، اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی، این پسر 16 ساله در عصر سه شنبه هنگامیکه عکس سلفی از خود را بر روی سی و سه پل داشت، بر اثر بی احتیاطی از یکی از دهانه های پل سقوط کرده است.

مهر امسال نیز یک دختر دو و نیم ساله که به همراه والدین خود از سی و سه پل عبور می‌کردند از روی این پل سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

پس از آن موضوع نصب نرده و حفاظ چوبی بر روی این پل مطرح شد اما برخی کارشناسان نسبت به آن اعتراض کردند.
بر اساس آخرین اطلاعات چگونگی نصب حفاظ چوبی بر روی پل های تاریخی اصفهان در دست بررسی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    4 0
    كاش زاينده رود اب داشت. اين نوجوون هم نميرفت تو كما.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    5 0
    با نرده چوبی زشت میشه...میتونن کابل نازک بذارن... یا با توری ببندنش که ظاهرش به هم نریزه...
  • بی نام A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    9 1
    وقوع پيشامد هايي از اين قبيل در شهر كه براي نخستين و آخرين بار نيز نخواهد بود ؛ هر چند دلخراش و تاسف برانگيز اما مجوزي براي دست بردن در اصالت هويت بناهاي تاريخي و فرهنگي ارزشمندمان نميباشد؛ چه بسا تا همين امروز به دلايل مختلف در حفاظت از اين بناي تاريخي كوتاهي نموده ايم ."اين بناها به منزله ي شناسنامه ي ملي و فرهنگي ما در سطح جهان هستند كه ميبايستي در پاسداري از اين سرمايه هاي معنوي مسولانه تر عمل كنيم. ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺑﻪ ﯼ ﮐِﺰ ﮐﺮﺩﻩ ﯼ ﭼﺴﺒﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﯿﺸﻪ ﯼ ﺷﯿﺮ ﻭﻃﻦ ﻣﺎﺳﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺖ ﺁﻥ ﭼﯿﺰ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﻮﺕ ﻭ ﻓﻦ ﻣﺎﺳﺖ با آرزوي بهبودي وسلامتي براي اين فرزند و طلب صبربراي خانواده ي ايشان