مهر نوشت: رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پینشهاد کرد خیابانی در تهران به نام شهدای محیط بان نام گذاری شود.

احمد دنیا مالی در دویست و هفتادمین جلسه شورا با اشاره به شهادت ۳ محیط بان گفت: تا امروز نزدیک به ۱۶۰ تن از محیط بانان عزیزمان توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند و من پیشنهاد می کنم خیابانی در تهران به نام شهدای محیط بان نام گذاری شود

وی ادامه داد: بر اساس قانون جدید تجارت که در مجلس نهم تصویب شده معاونین شهردار یا افرادی که مدیر هستند تنها می توانند به واسطه جایگاه حقوقی در هیات مدیره شرکت ها حضور داشته باشند و نمی توانند حقوقی از این باب دریافت کنند.

اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز پیشنهاد داد که با توجه به شهادت سه محیط بان طی روزهای اخیر و به منظور حفظ و پاسداشت نام و زحمات این محیط بانان، پارک پردیسان به نام «محیط بان» تغییر نام کند که این پیشنهاد برای بررسی بیشتر به کمیسیون نامگذاری شورا ارجاع داده شد.

همچنین با انتقاد محمد سالاری، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی، تغییر نام کوچه "نیکویی" واقع در منطقه 2 تهران به نام "نیکوکاران" رای نیاورد و سالاری گفت: تغییر نام کوچه نیکویی به نیکوکاران به دلیل فعالیت یک موسسه خیریه است و اگر چند سال بعد این موسسه خیریه از این آدرس تغییر مکان داد آیا باز باید نام این کوچه تغییر کند؟

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    فقط خیابان به اسمشان می کنید؟ اگر حق استفاده از اسلحه داشتند باز هم شهید می شدند؟ اسلحه که باید در کوه و جنگل برای نجات جانشون از حیوانات وحشی داشته باشند اما آیا این شکارچی ها از حیوانات وحشی تر نیستند؟
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    یه خیابون هم میخواهیم به نام تیم نفت بذاریم
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    حالا نه اینکه ما اصولا در تهران محیط زیست داریم؟ این نامها باید بر خیابانها در شهرهایی گذاشته شود که ارتباط نزدیکی با محیط زیست دارند تا نظر مردم آن منطقه را به فداکاری های محیط بان ها جلب کند.