استاندار یزد گفت: مهندسان و مسئولان در پروژه‌های جدید عمرانی و طراحی پروژه‌ها تکنولوژی‌‌های نو، شرایط اجتماعی جدید و نیز نگاه بلند مدت را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سید محمدمیرمحمدی در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح حضرت آیت‌الله خاتمی(ره) با تبریک دهۀ فجر و گرامیداشت خاطرۀ حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب ابراز خرسندی کرد که در نخستین روز دهۀ فجر امسال یکی از طرح‌های 418گانۀ استان به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در دهۀ فجر امسال 418 پروژه عمرانی در استان یزد با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار یزد با بیان اینکه اقدام های بسیاری در زمینۀ فضاسازی، راحتی زندگی مردم، آرامش و امیدواری یزد انجام شده گفت: طرح‌های عمرانی به‌گونه‌ای باشد که با نگاه بلندمدت طراحی و ساخته شود به‌گونه‌ای که تا 50 سال آینده مردم دچار مشکل نشوند.
میرمحمدی، همدلی و همکاری میان مدیران استان را در سطح کشور زبا‌نزد دانست و افزود: امیدواریم در این دهه بتوانیم با همدلی و همکاری میان مدیران و مردم، ارزش‌هایی که مردم در انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند را دنبال کنیم.

استاندار یزد با تأکید به رویکرد مدبرانه نظام جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به دستور رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر عدم حضور ایرانیان و چند کشور دیگر در این کشور با طرح این پرسش که آیا بی‌فکری و بی تدبیری به این روشنی می‌توان از رئیس جمهور یک کشور دید گفت: کسی که تدبیر ندارد و در جهت ناراحتی و نارضایتی مردم تلاش کند چگونه می‌تواند رئیس جمهوری یک کشور باشد؟

میرمحمدی با سپاس از مردمی که برای سقوط رژیم شاهنشاهی تلاش کردند، ملت ایران را مستقل و مقتدر دانست و افزود: خوشبختانه ایران در سطح جهانی در جایگاهی بوده که با 6کشور قدرتمند جهانی به مذاکره پرداخته و این به معنای قرارگیری ایران در کنار قدرت‌های جهانی است.
وی با بیان اینکه امروز کشور ایران پرچم‌دار است و این جمهوری اسلامی ایران است که در اغلب جبهه‌ها با داعش و گروه های تکفیری می‌جنگد،خاطرنشان کرد: ایران امروز با منابعی که در اختیار دارد از اسلام و انسانیت دفاع می‌کند و امیدوار است در همۀ زمینه‌ها سرآمد و حامی مظلومان جهان باشد.

تقاطع غیرهم‌سطح حضرت آیت‌الله خاتمی(ره) یزد با اعتبار 10میلیارد تومان در نخستین روز از ایام الله دهۀ فجر با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =