یازده‌نیوز نوشت: برخلاف خبرهای منتشر شده، مجتبی جباری در تمرین روز سه‌شنبه استقلال نه تنها با تیم تمرین نکرد بلکه تا روشن شدن وضعیتش در تمرینات آتی نیز شرکت نخواهد کرد.

در پی ادعاهای مطرح شده از سوی اکبر عباسی ملکی، عضو هیأت مدیره استقلال در برنامه ۹۰ و اتفاقات پیرامون آن، مهدی رحمتی از حضور در تمرین استقلال خودداری کرد اما مجتبی جباری در زمین شماره ۲ آزادی حضور یافت.

حضور هشت شاکی در تمرین روز سه شنبه این شائبه را ایجاد کرد که او بی توجه به حرف و حدیث های برنامه ۹۰ می خواهد کارش را در استقلال دنبال کند و از این پس در خدمت تیم خواهد بود. اما کنکاش ها حکایت از آن دارد که مجتبی جباری نه تنها با تیم تمرین نکرده بلکه قصد ندارد تا روشن شدن وضعیتش در تمرینات آتی حضور پیدا کند. 
ماجرا هم از این قرار است که پس از برنامه جنجالی ۹۰، منصوریان با هر دو کاپیتانش تماس می گیرد تا از آنها دلجویی کند. تماس های سرمربی استقلال با مهدی رحمتی کاملاً بی نتیجه می ماند اما مجتبی جباری به تماس منصوریان پاسخ می دهد و پس از شنیدن حرف های او در رودر بایستی می ماند و با لباس شخصی به تمرین می رود.
جباری پس از حضور در تمرین به گوشه ای می رود و با منصوریان همکلام می شود. مجتبی گلایه هایش را با او اینچنین مطرح می کند: من به احترام شما و درخواست‌تان در تمرین امروز حضور پیدا کردم اما بپذیرید که آبرویم را از سر راه نیاوردم که اینچنین به حراج گذاشته شود. من به استقلال برگشتم که تجربیاتم را در خدمت تیم بگذارم و به استقلال کمک کنم نه اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی هر چه می خواهند علیه من مطرح کنند. اگر تا الان هم سکوت کردم منتظرم تا موضع رسمی باشگاه را بدانم و پس از آن حرف هایم را خواهم زد.
مجتبی پس از صحبت با سرمربی استقلال، به دعوت خود منصوریان با لباس شخصی به جمع بازیکنان می رود و دقایقی برایشان صحبت می کند. او از اهمیت بازی با ذوب آهن می گوید و نقاط ضعف تیم را به بازیکنان گوشزد می کند. پس از آن نیز با همه خداحافظی و محل تمرین را ترک می کند.
 هر چند جباری برخلاف رحمتی دعوت منصوریان را پذیرفت و در تمرین حضور یافت اما او نیز تصمیم دارد همچون مهدی تا روشن شدن موضع رسمی باشگاه از حضور در اردوها و تمرینات تیم خودداری کند.
این درحالی است که چه منصوریان بازی با ذوب آهن را با سربلندی به پایان ببرد و بماند چه ناکامی هایش ادامه پیدا کند و برود تأثیر چندانی در وضعیت رحمتی و جباری نخواهد داشت چرا که تغییرات گسترده تری در راه است که در تصمیم آنها برای اینده تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.
از قرار معلوم روز شنبه جلسه مهمی با حضور وزیر به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش تشکیل و طی آن تغییرات مهمی در سطوح مدیریتی باشگاه ایجاد خواهد شد. در همین راستا رحمتی و جباری تصمیم دارند تا اعلام ترکیب جدید هیأت مدیره و به تبع آن احتمال انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید منتظر بمانند و پس از آن تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.
41258
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =