عاشورا قیام وحدت بخش برای ملت ایران است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مرور و احیای فلسفه قیام بزرگ امام حسین(ع) و یارانش در حفظ وحدت ایران اسلامی اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهید حاج محمد سعید توفیقی که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، با بیان اینکه استان کردستان اولین توطئه صهیونیست بر علیه انقلاب اسلامی بود، افزود: امنیت استان کردستان مدیون شهدایی همانند شهید سعید توفیقی و نیروهای مومن انقلابی خود استان است و باید ارزش های شهدا به نسل های بعدی و جوان کردستان منتقل شود.
وی اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم یادآور جمله زیبای پیروزی خون بر شمشیر بوده و این تئوری اسرائیل را در چند جنگ شکست داده است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کار ما حمایت مردم است نه فرماندهی، گفت: تئوری پیروزی خون بر شمشیر در کردستان رشد کرد و تئوری مردم یاری را به وجود آورد.
دقیقی عنوان کرد با بیان اینکه اسرائیل دشمن مردم کرد است، گفت: کومله و دموکرات دنباله رو اسرائیل و آمریکا هستند و به جز بدبختی و گرفتاری چیز دیگری برای مردم عراق رقم نمی زنند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان رشادت های شهید توفیقی، گفت: شهید سعید توفیقی هیچ گاه نا امید و مایوس نمی شد و پیروی از ولایت فقیه مهمترین دغدغه وی بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =