مدال افتخار نیروی انتطامی خدمتگذاری به مردم است

فرمانده انتظامی بام ایران از خدمت رسانی به مردم تحت عنوان مدال افتخار نیروی انتطامی یاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین از بیجار، رسول چگینی در جمع اصحاب رسانه شهرستان بیجار با تسلیت ایام محرم الاحرام وتسلیت شهادت شهید حججی عنوان کرد: شعار امسال هفته نیروی انتطامی پلیس برای امنیت وامنیت برای همه است که نقش اصحاب رسانه در تحقق این شعار تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی ما ماموریت های متنوع و گسترده ای در سراسر کشور را به انجام می رساندوهیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی مقابل دیدگان مردم قرار ندارد.

وی افزود: یکی از عمدترین اهداف نیروی انتظامی افزایش اعتماد عمومی و مشارکت های مردمی در انجام ماموریتها و ارتقای سرمایه های اجتماعی در سطح جامعه می باشد.
فرمانده انتظامی بیجار از امنیت به عنوان یکی از برترین نعمات الهی یاد کرد و گفت: امنیت از نعمات الهی است که انسان را به سوی ارامش واسایش سوق می دهد.

این مقام نظامی از آموزش همگانی به عنوان خطمشی نیروی انتطامی یاد کرد و بیان کرد: با گسترش آموزش همگانی در سطح شهر شاهد افزایش حس امنیت وکاهش آسیب پذیری در قشر جوان بوده ایم.

چگینی عنوان کرد:پلیس با مردم و در کنار مردم است وهدف پلیس خدمت رسانی به مردم می باشد ومدال افتخار ما خدمتگزاری به مردم است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم واستفاده از نظرات جوانان در حوزهای مختلف موجبات کاهش جرایم گردیده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار افزود: امنیت پایدار جز با پایبندی به قانون اجرایی نخواهد شد وپیشرفت و ترقی هر جامعه حاصل پایبندی به قانون است.

چگینی در پایان گفت: در هفته نیرو انتظامی یکصد وشصت وچهار برنامه تدارک دیده شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =