رونمایی از مقبره جدید حسین منزوی در سال آینده

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مقبره جدید حسین منزوی شاعر نام آشنای کشورمان اردیبهشت ماه سال آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ ناصر مقدم رونمایی از این بنا را همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی ماه بلند غزل، پاسداشت غزل‌سرای بزرگ معاصر، حسین منزوی اعلام کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: ساخت این بنای آرامگاهی با الهام از نیلوفر ١٤ پر بوده که از این شعر منزوی "بر سر افکنده مرا سایه‌ای از تنهایی، چتر نیلوفر این باغچه بودایی" برگرفته شده است.

مقدم در خصوص جشنواره ملی ماه بلند غزل نیز گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در نخستین دوره دوسالانه جشنواره ملی "ماه بلند غزل"، آثار خود را حداکثر تا ٣٠ دی ماه سال جاری ارسال کنند.

وی این جشنواره را در دو گروه سنی زیر سی سال و بالای سی سال عنوان کرده و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش "تک اثر" و "کتاب" شرکت کنند، در بخش تک‌ اثر حداکثر ٣ اثر و در بخش کتاب با ارسال یک نسخه از مجموعه غزل چاپ شده در سال‌های ٩٥ و ٩٦ امکان شرکت در این جشنواره وجود دارد.

داوری آثار توسط اساتید مجرب و متعهد انجام خواهد شد و زمان اعلام نتایج، پایان فروردین‌ماه سال ٩٧ بوده و مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیز در اردیبهشت‌ماه سال ٩٧ برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =