حلالی: هر کدام یک گونی نامه از زلزله‌زده‌‌ها گرفتیم

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس یکی از همراهان تیم منتخب جام جهانی 98 بود که در سرپل ذهاب به مصاف تیم زلزله‌زده رفتند...

گفت‌وگوی خبرورزشی با اسماعیل حلالی را در ادامه می‌خوانید

خوشحالم که فقط برای چند ساعت زلزله‌زده‌ها را خوشحال کردیم
از رسانه‌ها و مردم می‌خواهم که بی‌خیال زلزله‌زده‌ها نشوند چون اتفاق مهمی در مناطق زلزله‌زده نیفتاده و کمک‌ها اصلاً کافی نبوه است. هدف‌مان از بازی با تیم منتخب زلزله‌زده‌ها از یاد بردن سختی‌ها و مصیبت‌های ناشی از زلزله بود و خوشحالم که موفق شدیم حداقل سه، چهار ساعت ناراحتی‌ها را از یاد مردم ببریم. شرایط زلزله‌زده‌ها اصلاً خوب نیست. چادرهایی نصب کرده‌اند که باد آنها را می‌برد. آب، برق و سایر امکانات هم اصلاً خوب نیست. در شهرهای زلزله‌زده مردم برای استفاده از سرویس بهداشتی در صف‌های طولانی هستند. مردم آنجا حتی از امکانات اولیه هم محروم هستند و این عزیزان به هر کدام از بازیکنانی که برای بازی به مناطق زلزله‌زده رفته بودیم یک گونی نامه دادند تا مشکلات‌شان را حل و صدایشان را دوباره به گوش مسئولان و مردم برسانیم.

احتمال پیروزی مجدد زیاد است
پرسپولیس در این فصل شرایط خوبی دارد و در جام حذفی هم مانند لیگ کاندیدای اول قهرمانی است. سرخپوشان به احتمال فراوان بازهم صنعت نفت را شکست خواهند داد.

امسال نه اما سال بعد مشکل‌ساز می‌شود
پرسپولیس این فصل شرایط خوبی به لحاظ بازیکن دارد ولی محرومیت سرخپوشان از دو پنجره نقل و انتقالات در فصول آینده پرسپولیس را با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =