تسنیم نوشت: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مشکل امروز مشهد پاساژ‌سازی نیست، گفت: ما نیاز به بیمارستان داریم؛ به وزیر بهداشت نیز گفتیم که می‌توانیم کاربری پاساژ ساخته شده در مجموعه را به بیمارستان تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در همایش اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی با بیان اینکه شنیدن نظرات عزیزان و نخبگان و طرح‌های آن‌ها بسیار مفید است، افزود: هرچند این نظرات را دولتمردان باید مد نظر قرار دهند اما چون ما به اعتبار حرم مطهر امام هشتم(ع) هستیم این دیدگاه‌ها را مطالعه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما در بعضی از نقاط باید ببینیم اقتصاد منطقه چیست و به همان طریق راه اقتصادی را باز کنیم، تصریح کرد: برنامه‌نویسی در حوزه فضای مجازی یکی ازاصلی ترین روش هایی است که دنیا انجام می‌شود و درآمد آن از نفت بیشتر است.

رئیسی اظهار داشت: رویکردهای استان قدس رضوی به گونه‌ای است که هر اقدامی با عنوان سود آوری رعایت نکردن شئونات آستان قدس است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم از نسخه کشورهای غربی استفاده کنیم، گفت: باید تحقیقات اساتید خودمان را استفاده کنیم هر کسی هر تحقیق و روشن فکری که دارد را بیان کند و در واقع فرد روشن فکر کسی است که راصد مسائل است و این کار موجب اصلاح امور اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه من معتقد به توانمندسازی هستم، تصریح کرد: ما با همین میزان کمی که در آستان قدس به برکت نام حضرت رضا(ع) کارهایی خواهیم کرد در استان خراسان بسیاری از قنات‌ها را لایروبی کردیم و بخش قابل توجه مشغول کارشدند.

وی افزود: در اصفهان صنایع دستی وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده کرد و آستان قدس نیز می‌تواند کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل امروز مشهد پاساژ‌سازی نیست، خاطرنشان کرد: ما نیاز به بیمارستان داریم؛ به وزیر بهداشت نیز گفتیم که می‌توانیم کاربری پاساژ ساخته شده در مجموعه را به بیمارستان تبدیل کنیم، باید ببینیم که مشکل مردم چیست.

وی افزود: مشکل مردم پاساژ و مغازه نیست، ما در آستان قدس حاضر شدیم تغییر کاربری دهیم اما به نتیجه رسیدیم که سازه‌های آن مناسب بیمارستان نیست.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =