متخلفان شکار در «همایون» گرفتار قانون شدند

در پی گشت و کنترل محیط بانان در اراضی روستاهای حاشیه سد تهم زنجان سه فرد متخلف به جرم شروع به شکار در اراضی روستای همایون دستگیر شدند.

سعید حقیقی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: از متخلفان دو قبضه اسلحه به همراه 6 تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متخلفان ساکن شهر زنجان هستند افزود: پرونده تخلف به منظور رسیدگی حقوقی و اعمال قانون تنظیم و بزودی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

به گفته حقیقی، هیچ گونه مجوز شکاری از طرف سازمان حفاظت محیط زیست صادر نمی شود و  محیط بانان استان به صورت شبانه روزی مشغول گشت کنترل در مناطق تحت مدیریت هستند و با دستگیری متخلفان مطابق قانون بدون هیچ گذشتی برخورد خواهد شد.از دستگیری دو فرد متخلف در شهرستان خرمدره و طارم خبر داد.

وی همچنین درباره دستگیری متخلفان به شکار در خرمدره افزود: در پی گشت وکنترل محیط بانان شهرستان خرمدره پس از 6 ساعت تعقیب و گریز یک فرد متخلف به جرم شروع به شکار و نگهداری اسلحه قاچاق دستگیر شد.

حقیقی  با بیان اینکه فرد دستگیره شده از متخلفان سابقه دار می باشد ادامه داد: یک قبضه اسلحه قاچاق از فرد متخلف توسط محیط بانان خرمدره کشف و ضبط گردید.

همچنین محیط بانان شهرستان طارم در حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر در دربند جیش آباد با شنیدن صدای شلیک گلوله متوجه حضور متخلف در منطقه شدند که پس از یک ساعت پایش فرد متخلف را به جرم شروع به شکار وتیراندازی در منطقه ممنوعه دستگیر نمودند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =