سرور جپاروف دو گل زیبا به سپاهان زد تا هم اصفهانی‌ها را در حسرت جدایی‌‌اش از این تیم بگذارد، هم دل فرزندش را شاد کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: او که از برد استقلال خوشحال بود، از اینکه لیگ تعطیل شد ابراز تأسف می‌کرد. هافبک ازبکستانی استقلال درباره شرایط این روزهای تیمش حرف زد.

دو گل به تیم سابقت زدی؟
من برای باشگاه سپاهان احترام زیادی قائل هستم. فصل پیش هم روزهای خوبی در این تیم داشتم. سپاهان باشگاه حرفه‌ای است و اینکه با سه گل به ما باختند، دلیل ضعف آن‌ها نیست.

اما سپاهان این فصل بد نتیجه گرفته است؟
این برد حاصل توانایی تیم استقلال است. ما بالاخره به آنچه هفته‌ها پیش منتظرش بودیم، دست یافتیم. ما در دیدارهای قبلی هم باید برنده می‌شدیم ولی بدبیاری مانع این مهم می‌شد.

کاشته فنی زدی! درباره گل اولت حرف می‌زنی؟
من و ابراهیمی کاندیدای زدن ضربه بودیم ولی من از ابراهیمی خواستم تا ضربه را بزنم. دلیلش هم این بود که دیدم دیواره دفاعی را به شکلی چیده‌اند که من می‌توانستم با پای چپ راحت به گوشه دروازه ضربه بزنم. امید ژست گرفت که می‌خواهد بزند ولی من ضربه را زدم.

بعد از گل با این سن و سال پشتک‌های خوبی می‌زدی؟
قبلاً هم گفته‌ام سن یک عدد است و اگر زندگی حرفه‌ای داشته باشید و خوب استراحت کنید و تمرینات‌‌تان به اندازه باشد، بدن هم در چنین شرایطی جواب می‌دهد. آن پشتک‌ها بعد از گلم نشان می‌داد که چقدر از این گل خوشحال بودم.

چندی پیش پسرت از اینکه استقلال بردهای خوب به دست نمی‌آورد، گله‌مند بود. این بار حرفی با او نزدی؟
اتفاقاً گلم را به پسرم رائول تقدیم کردم. رائول بعد از بازی با من تلفنی حرف می‌زد و خیلی خوشحال بود که در دیدار با سپاهان دو گل زده‌ام. دخترم هم خوشحال بود.

هواداران استقلال را هم خیلی خوشحال کردی؟
همه خوشحال بودند. آن شب بازیکنان تیم‌مان هم حال و اوضاع دیگری داشتند که در همه این مدت آنها را به این شکل ندیده بودم. شرایط روحی همه خوب بود و از این بابت خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم این نتیجه لیاقت واقعی استقلال است.

گل دومت هم برای خودش داستانی داشت؟
بله! قائدی نفوذ کرد و ضربه‌‌اش را زد ولی بعد از بلوکه شدن توپش، من در ریباند ضربه را به گوشه دروازه حریف زدم اما کمک‌داور آفساید گرفت. بعد داور وسط (فغانی) گل را پذیرفت و معتقد بود علی قربانی هیچ دخالتی در آفساید نداشته و این نشان داد چرا فغانی را به جام جهانی‌ دعوت کرده‌اند.

بعد از پذیرفتن گل، شفر چه حرفی به تو زد؟
همه مانده بودند که گل شده یا نه! بعد که قبول شد همه بر سر و کولم ریختند و وقتی دورم خلوت شد، شفر مرا صدا زد و از من تشکر کرد. من هم به او تبریک گفتم.

با توجه به اینکه وقتی برخی بازیکنان به برنامه ۹۰ می‌روند بعد از آن بدبیاری می‌آورند، گفته می‌شد تو هم بعد از رفتن به ۹۰ دچار این بدبیاری می‌شوی ولی با دو گل همه چیز را تغییر دادی
من به خرافات اعتقادی ندارم و اصلاً وقتم را صرف این مسائل نمی‌کنم. فوتبال درون زمین بازی می‌شود نه در بیرون از زمین.

تعطیلی لیگ به‌موقع بود یا...؟
کاش مسابقات ادامه پیدا می‌کرد. ما در شرایط روحی خوبی بودیم و فکر می‌کنم اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، ما هم با همین توان به جلو می‌رفتیم.

بالاخره مهاجمان‌‌تان هم گل زدند؟
این اتفاق خیلی خوب بود. علی قربانی یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان در تمرینات است. بابت این گل زیبایی که زد، به او تبریک می‌گویم و امیدوارم این گلزنی‌ها باز هم ادامه پیدا کند.

خودت هم حسابی تشویق شدی؟
هوا خیلی سرد بود و واقعاً ممنون هوادارانی هستم که در آن شرایط برای حمایت از ما به استادیوم آمده بودند. فکر می‌کنم با گلی که زدم، همه گرم شدند.

خیلی‌ها درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نگران استقلال هستند. گروه‌‌تان را سخت می‌بینی؟
نه! تیمی که می‌خواهد برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند برایش تفاوتی نمی‌کند در چه گروهی باشد. ضمن اینکه آنها باید از نام و اعتبار استقلال بترسند. استقلال یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست که همه این تیم را می‌شناسند و از اینکه با استقلال و هوادارانش در یک گروه باشند، هراس دارند.

درباره جام‌حذفی حرفی نمی‌زنی؟
این جام بهترین فرصت برای رسیدن ما به قهرمانی کم‌دردسر است. ما هم با همه نفرات تیم می‌خواهیم از این طریق به فینال و قهرمانی برسیم. برای همین هرگز تیم‌های رقیب را آسان تلقی نمی‌کنیم و با قدرت به مصاف رقبا می‌رویم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =