ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد:‌ در انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح‌طلبان با اندیشه و تفکر رشد خواهند کرد و راه خود را ادامه می‌دهند. بدون شک جریان اصلاحات یک جریان مطالبه‌گر است.

هادی غفاری درباره سکوت اصولگرایان در برابر رفتارهای ساختارشکنانه احمدی‌نژاد با بیان اینکه رئیس دولت‌های نهم و دهم شخصیتی است که هیچ سابقه‌ای در انقلاب و بعد از آن و حتی در جبهه و جنگ ندارد و در حال حاضر به دنبال این است که برای خود یک چهره بسازد، گفت: در قدیم یک خان بود برای این‌که در محله خود دیده شود به عده‌ای پول می‌داد که به او فحش دهند و وقتی مردم می‌پرسیدند چه شده، می‌گفتند که به خان ناسزا گفتند. او پول می‌داد تا فحش بخورد و مطرح بشود. آقای احمدی‌نژاد هم به دنبال مطرح شدن به هر بهانه‌ای است.

وی ادامه داد: در گذشته حمایت‌های بسیار غیرمعقول، غیرعادلانه، غیرکارشناسی از سوی اصولگرایان از احمدی‌نژاد صورت گرفت و به همین خاطر او خیال کرد کسی است که می‌تواند در برابر بزرگان نظام بایستد او همواره مدعی است که اسناد و مدارکی از برخی دارد. این افراد باید جواب این اتهامات را بدهند و در برابر آنها سکوت نکنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: تاکنون هرچه در ارتباط با احمدی‌نژاد پاسخ داده شده یک سری اتهامات کلی بوده و کسی به طور مشخص به سخنان وی پاسخ نداده است. سابقا هم دیدیم احمدی‌نژاد در هر دوره قصد داشت یک شخصیتی را تخریب کند. یک روز دست روی آقای ناطق‌نوری می‌گذاشت و روزی دیگر مقابل آیت الله هاشمی می‌ایستاد.

غفاری با بیان اینکه هیچ کسی مناظره‌های سال ۸۸ را از یاد نمی‌برد، گفت: مردم فراموش نمی‌‌کنند شب انتخابات احمدی‌نژاد چگونه در مناظرات بی‌اخلاقی کرد. آن شب احمدی‌نژاد به جای اینکه برنامه‌های خود را بگوید و یا عملکرد دولت موسوی را نقد کند، به حاشیه پرداخت. مسئولان نظام نه برای احمدی‌نژاد و نه هر کس دیگری که تریبونی در اختیار دارد نباید سکوت کند و باید پاسخ این افراد با منطق و استدلال داده شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه فقها در طول تاریخ حتی در برابر مرتدین خداوند با استدلال پاسخ داده‌اند، گفت: به نظرم امروز آقایان لاریجانی باید با منطق و استدلال پاسخ احمدی‌‌نژاد را بدهند.

وی با اشاره به سکوت اصولگرایان، گفت:‌ به اعتقاد من اصولگرایان کاملا صحنه را باخته‌اند آنان نیروی نسوخته‌ای ندارند که خرجش نکرده باشند، لیدری هم ندارند که دارای اندیشه و فکر باشد تا همه را زیر چتر خود بگیرد. در زمانی که مرحوم مهدوی‌کنی و یا عسگراولادی در میان اصولگرایان حضور ندارند، بزرگان اصولگرا نتوانستند به وحدت برسند و جایگاه مردمی خود را از دست دادند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    4 7
    سگ احمدی نژاد می ارزد به ....
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    4 10
    شما اصلاح طلبا همیشه طلبکار مردم هستید اما بدانید روز تسویه حساب نزدیک است