۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

شوت سوما در دقیقه ١٢١ بازی با بدشانسی به تیرک دروازه خورد تا شگفتی سوری‌ها تکمیل نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کم تر از یک ماه از صعود تاریخی سوریه به پلی آف جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ گذشته و امروز سوریه در مهم ترین بازی تاریخ فوتبال کشورش برابر استرالیا در زمین تیم حریف به میدان رفت.

با توجه به بازی رفت و تساوی ١-١، سوری ها برای صعود ابتدا نیاز به گلزنی داشتند، عمر السوما که پس از ٥ سال دوری از تیم ملی کشورش، به جمع شاگردان ایمن حکیم پیوسته بود در ثانیه های پایانی و با گلزنی برای تیمش برابر ایران، آنها را به این مرحله رسانده بود.

مهاجم تیم الاهلی عربستان در بازی رفت برابر استرالیا نیز خودی نشان داد و از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را زد تا امید سوری ها نمیرد.

امروز و در دقیقه ٦، پاس عمق هافبک سوری ها، او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با ضربه پای چپ متئو رایان را مغلوب کند اما در ادامه ورق برگشت.

تساوی دو تیم در ٩٠ دقیقه باعث شد دیدار به وقت اضافه برود، فشار تماشاچیان استرالیایی و البته اخراج محمود المواس باعث شد تا تیم زردپوش زمین در دقیقه ١٠٩ از سوریه پیش بیفتد، امیدهای سوری با گذشت ثانیه ها کم تر و کمتر می شد تا اینکه در دقیقه ١٢١ یک ضربه کاشته به تیم میهمان اهدا شد.

سوما که از قد بلند مدافعین استرالیا خبر داشت، مسیر توپش را جوری انتخاب کرد تا دروازه بان استرالیا را فریب بدهد، شوت سرکش او به تیرک دروازه خورد تا با سوت داور ، استرالیا از این مرحله صعود کند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاتم A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    83 5
    درس عبرتی شد برای بازیکنان سوری مخصوصا خریبین که جنبه داشته باشن و به همنوع دوستی ایرانیان احترام بذارن، حرف بزرگتر از دهنشون نزنن و ممنون ایران و ایرانی باشن که برای تمامیت اراضی شون به اونها کمک میکنه.
  • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    22 3
    الله اکبر
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    23 1
    خدایا شکرت
  • لیلا استقلالی A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    10 27
    بیرانوندنیاز به گربه سیاه نداره بزن تو چهار چوب گل وای عمر خخخخخخخخخخخخخخخخخخربین هتریک
  • پرستو A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    3 30
    حالا که چی مثلا.. باید ملت همیشه در صحنه ایران واسه ناراحتی سوری ها خوشحالی کنن.. والا اینا همش درد بیکاریه.