احمد کریمی‌اصفهانی

کمپین پشیمانی در فضای مجازی به وجود آمد و مشخص نیست پشت پرده آن چه گروه و افرادی هستند؟ اما وقتی کسی در انتخابات ریاست جمهوری رأی می آورد، باید دوره قانونی مسئولیتش به پایان برسد تا عملکردش قابل ارزیابی و سنجش باشد. ما حق نداریم در ماه های ابتدایی کار او، تضعیفش کنیم. این کار نه فقط موجب تضعیف دولت بلکه باعث تضعیف نظام می شود و پایه‌های نظام را سست می‌کند.

اگر دلسوز، خادم و دوست‎دار نظام هستیم، باید به مسئولان کمک کنیم. امروز ایران برای احقاق حقوقش در عرصه بین الملل با مخالفت و مانع تراشی های آمریکا مواجه است و دولت برای موفقیت در این عرصه پشتیبانی قوی داخلی نیاز دارد. اما اگر رئیس جمهور را در همین ابتدای آغاز کار دولت دوازدهم تضعیف کنیم این مسئله به نظام ضربه می زند.

کاری به اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارم، اما به هر دو این جریانات سیاسی می گویم قبل از این که به جدال با یکدیگر فکر کنند، توجه به نظام را در نظر داشته باشند. امروز خطا و گناه است که هر کس به خواسته های خودش بپردازد. جمهوری اسلامی ایران تنها نظام اسلامی و استکبارستیز در جهان است. باید دست به دست هم دهیم تا جایگاه نظام در دنیا ارتقا یابد.

انتقاداتی به دولت داریم، اما می‎دانیم که رئیس جمهور چندماه بیشتر از رأی آوری‌اش نگذشته، دولت باید از همه توان خود مایه بگذارد و از مدیران شایسته، دلسوز و کارامد استفاده کند تا به مشکلات مردم و رفع تبعیض و بی عدالتی رسیدگی و حداقل های زندگی را برای آنها فراهم کند تا ملت راضی باشد. امروز زمینه و آثار نارضایتی در برخی قشرهای مردم به چشم می خورد، دولت همه اقشار جامعه را عایله خود بداند و به همه رسیدگی کند.

آخر سخن آنکه به اندازه کافی در خارج کشور، دولت و نظام ما تخریب می‎شود، در داخل نباید به این تخریب‌ها اضافه کرد.

*عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =