مجید انصاری در یادداشتی در روزنامه اعتماد به تجلیل از حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی نوشت: خبر مسرت‌بخشي كه امروز از سوي سردار قاسم سليماني در پيام به رهبر معظم انقلاب و در رابطه با برچيده شدن آخرين پايگاه و سنگرهاي گروه امريكايي، صهيونيستي و وهابي داعش منتشر شد، موجب خوشحالي و سرور همه مردم ايران خصوصا خانواده معظم شهداي مدافع حرم را فراهم كرده است.

روزي كه اين جنايتكاران با اعلام خلافت اسلامي در عراق مجموعه‌اي از جنايت‌هاي هولناك و كم‌نظير تاريخ را رقم زدند و موجي از وحشت، خشونت، آدم كشي و نفرت را در بدترين شكل ممكن به راه انداختند و حضور ناميمون خود را در كشورهاي مختلف اسلامي از آسيا تا آفريقا و ديگر كشورها گسترش دادند، كسي باور نمي‌كرد كه در كوتاه‌مدت و ميان مدت اين توطئه بزرگ دشمنان اسلام قابل ريشه‌كن‌سازي باشد.

خصوصا با امكانات گسترده تسليحاتي، مالي و تبليغاتي كه از سوي برخي كشورهاي مرتجع منطقه و حمايت‌هاي مختلف رژيم باطل اسراييل در اختيار آنها قرار داده مي‌شد و دو كشور عراق و سوريه را تا آستانه تجزيه كشاند و در موجي از تخريب و خون و غارت فرو برد.
 بسياري از صاحب‌نظران نگران اين بودند كه ساليان دراز اين شجره خبيثه در اين منطقه و ديگر كشورها به جنايات خود ادامه دهد و نگراني مضاعفي كه علما و مسلمانان داشتند تخريب چهره اسلام و مسلمانان از رهگذر اقدامات وحشيانه اين گروه تروريستي به نام دين و با شعار‌ الله‌اكبر بود.

خوشبختانه با هوشياري ملت‌هاي مسلمان و هماهنگي و همدلي و وفاقي كه خصوصا ميان سه كشور مسلمان ايران، عراق و سوريه شكل گرفت و تدابير بسيار ارزنده‌اي كه مقام معظم رهبري و مرجعيت ديني عالي عراق در كنار برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و هوشمندانه دولت‌هاي سه كشور و طرح‌هاي فوق‌العاده دقيق و كارشناسانه نظامي نيروهاي مسلح عراق و سوريه و نيروي قدس سپاه انقلاب اسلامي و با رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگي‌هاي نيروهاي داوطلب حشد الشعبي حزب‌الله لبنان و مدافعان حرم جمهوري اسلامي ايران و فاطميون و زينبيون از پاكستان و افغانستان و ديگر نيروهاي مردمي و رزمنده متحد در مقابل اين جريان فاسد صورت گرفت موجب شد در مدت بسيار كوتاه‌تر از آنچه تصور مي‌شد بساط اين جريان تكفيري خطرناك برچيده شود.

در اين ميان نقش فوق‌العاده ارزنده و تعيين‌كننده فرمانده شجاع و سردار رشيد اسلام، حاج قاسم سليماني در اين پيروزي بزرگ بر كسي پوشيده نيست. او با كوله باري از تجربه موفق و فداكاري‌هاي به يادماندني 8 سال دفاع مقدس و با شناخت دقيق از موقعيت كشورهاي منطقه و وضعيت داعش و ديگر گروه‌هاي مورد حمايت امريكا و اسراييل و مرتجعين منطقه توانست موثرترين خدمات مستشاري و طراحي عملياتي و در پاره‌اي موارد حضور مستقيم فرماندهي برخي از عمليات را بر عهده بگيرد و به عنوان عاملي تعيين‌كننده در همدلي هماهنگي و وفاق نيروهاي رزمنده مسلمان در مواجهه با اين غده سرطاني خطرناك نقش برجسته‌اي داشته‌باشد كه در ذهن و انديشه مردم آسيب‌ديده از جنايات داعش در سطح منطقه و در جهان اسلام ماندگار خواهد ماند.

مردم قدرشناس ايران هم حتما قدردان خدمات فرزندان رشيدشان در دفاع از ايران اسلام و منافع ملي و تامين امنيت خود خواهند بود.

سردار سليماني نماد يك پاسدار واقعي با ارزش‌هاي والاي انساني و اسلامي است. شجاعت، ايمان، از خودگذشتگي، تدبير شايسته و تعامل سازنده با همه جريانات و نيروهاي موثر در اين نبرد سرنوشت ساز از جمله ويژگي‌هاي ايشان است. به سهم خود به عنوان يك شهروند ايراني از همه رزمندگاني كه در پايان دادن به عمر داعش از خودگذشتگي نشان داده و در خلق اين پيروزي موثر بودند تشكر كرده و دوام توفيقات آنها را خواستارم و اميدوارم ساير توطئه‌هاي عليه جهان اسلام با وحدت و هوشياري مسلمانان نقش بر آب شود و در آينده شاهد اتحاد همه جهان اسلام، تامين منافع مسلمانان و مخابره با دشمنان قسم خورده آنان خصوصا رژيم صهيونيستي باشيم و يك بار ديگر توجه همه ملت‌ها و كشورهاي اسلامي به سمت دشمن مشترك آنان يعني اسراييل جلب شود.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    0 0
    انصاری دوستت داریم