تسنیم نوشت: امسال یک هزار و 289شغل توسط بهزیستی در استان اردبیل ایجاد می‌شود.

بهزاد ستاری در جلسه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: امسال یک هزار و 289 شغل توسط بهزیستی در استان اردبیل ایجاد می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: مهم‌ترین هدف ما توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای جوانان به ویژه مددجویان است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم و شاهد خروجی‌های مناسبی برای توسعه اشتغال در استان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به این که سال گذشته برای 669 مددجو شغل فراهم شد، گفت: تمام سعی و اهتمام ما بر این است که این رقم امسال به 670 نفر برسد و بتوانیم برای مددجویان بیشتری شغل فراهم کنیم، چرا که جلب اعتماد و آرامش برای مددجویان در سایه ایجاد فضای شغلی به طور قابل توجهی فراهم خواهد شد.

ستاری بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته راه‌اندازی 80 مرکز برای فراهم کردن فرصت شغلی برای 250 نفر در دستور کار قرار داده شده است و تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته که امیدواریم تمامی این اهداف در آینده‌ای نزدیک تحقق یابد و بتوانیم مطالبات و خواسته‌های مددجویان را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: طرح استفاده همزمان از سرمایه‌های خرد و تسهیلات بانکی در 67 روستای استان اجرا می‌شود که استقبال بانوان از این طرح بیشتر بوده و امیدواریم با اجرای موفق این طرح شاهد موفقیت‌ها و خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =