۰ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کسانی که خود را مالک دماوند می‌دانند

مستند «این زمین خوردنی نیست» به کارگردانی میلاد خالقی‌منش و تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی امشب ساعت ۱۹ از جشنواره تلویزیونی مستند پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «این زمین خوردنی نیست» در ۴۵ دقیقه به پرونده زمین‌خواری در شمال کشور می‌پردازد.

در خلاصه این مستند تلویزیونی آمده است: گروه مستندسازی در راه قلهٔ دماوند به معدن دارانی برمی‌خورند که به آن‌ها اجازه رفتن به سمت قله را نمی‌دهند، افرادی که به نظر می‌رسد باید آن‌ها را مالکان قله دماوند نامید.

اما این سوال که این افراد آنجا چه می‌کنند و چه بر سر دیگر منابع طبیعی کشور آمده که نوبت به دماوند رسیده است، پرده از شرایطی ناگوار در محیط زیست کشور برمی‌دارد.

میلاد خالقی منش فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار کامپیو‌تر در دانشگاه شهید رجایی تهران است، او هم‌زمان با تحصیل در دانشگاه برای گذراندن دوره فیلم‌سازی به کانون سینماگران جوان رفت، در‌‌ همان زمان به کار تدوین و صداگذاری در تلویزیون نیز مشغول شد.

از مشهور‌ترین مستندهای تلویزیونی که وی به کارگردانی و تدوین آن پرداخته می‌توان به مجموعه «مستند شوک» اشاره کرد، همچنین مستند «گربه‌های ناآرام» از مهم‌ترین فیلم‌هایی است که وی کارگردانی آن را انجام داده است.

فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از ۱۷ تیر در شبکه مستند آغاز شده و در این فصل ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =