۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
بزرگان کشتی چه دردهایی را به وزیر گفتند

بزرگان کشتی ایران دیروز در قالب شورای فنی فدراسیون کشتی به دیدار دکتر سلطانی فر رفتند و دغدغه های ورزش اول کشور را مطرح کردند.

سایت وزارت ورزش و جوانان نوشت؛ کلیه اعضای شورای فنی فدراسیون کشتی در دیدار با دکتر سلطانی فر به حمایت همه جانبه و هرچه بیشتر از ورزش اول کشور تاکید کردند.

منصور برزگر کشتی گیر و مربی سابق تیم ملی پس از این دیدار گفت: تمام صحبت های دو طرف مبنی بر همکاری و اتحاد بیشتر بود. آسیب شناسی انجام شد و باید برای حل آن همکاری کنیم تا در مسابقات آینده این شکست جبران شود.

برزگر ادامه داد: مهم تر از برگزاری چنین جلساتی نتایج و عمل به تصمیمات آن است. دردهای کشتی زیاد است و مربیان ما مشکلات زیادی دارند. امیدوارم توجهی که باید به یک رشته المپیکی بشود نسبت به کشتی صورت گیرد تا بتوانیم پاسخگوی توقعات مردم باشیم.

ابراهیم جوادی یکی از مدال آوران المپیکی رشته کشتی نیز پس از این دیدار گفت: بسیار جلسه خوبی با جناب وزیر داشتیم و دلایل ناکامی مسابقات جهانی فرانسه را به دکتر سلطانی فر گفتیم. امروز جلسه سه ساعته دیگری هم در فدراسیون بود و کلیه موارد بررسی شد.

جوادی اضافه کرد: از جمع ۸ نفر تیم کشتی آزاد ۴ نفر برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام شده بودند و ما دنبال نتیجه نبودیم. دید ما به المپیک ۲۰۲۰ است و تا آن زمان, کاملا تیم های آزاد و فرنگی را رصد می کنیم تا بهترین نتایج حاصل شود.

بهرام مشتاقی, رضا لایق, مجید خدایی, عسگری محمدیان, پرویز سیروس پور, احد پازاج, مجید ترکان و سایر اعضای شورای فنی حاضر در جلسه ضمن حمایت از رسول خادم و اقدامات فنی فدراسیون کشتی بر رفع مشکلات مالی مربیان و بازیکتان و هم افزایی بیشتر بین جامعه کشتی و وزارت ورزش تاکید کردند.

مجید خدایی هم دستمزد مربیان کشتی را بسیار پایین دانست و آن را عامل بی انگیزگی خواند.

بعضی از اعضای شورای فنی نیز پیشنهاد دادند در شهرهای بزرگ و کشتی خیز کشور حداقل یک سالن رایگان برای تمرین کشتی گیران و کشف استعدادها باشد که مورد استقبال وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =