مهندس ابراهیم ولدخانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با اعلام تولید گرید جدید PE100 در واحد پلی اتیلن سنگین این شرکت بیان داشت: " گرید پلیمری PE100 برای اولین بار در واحد پلی اتیلن سنگین شرکت پتروشیمی شازند و با استفاده از کاتالیست جدید به تولید رسیده است."

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ،وی خاطر نشان کرد: "یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی که شرکت پتروشیمی شازند به منصه ظهور رساند، تولید محصول PE100 با کاتالیست جدید جهت جلوگیری از واردات این محصول و خروج ارز از کشور بوده است و کاربرد این محصول برای تولید لوله های پلی اتیلن به منظور آب رسانی و گاز رسانی می باشد.

" گرید PE100 با استاندارد بالای تحمل فشار از اهمیت ویژه ای در صنعت گاز و آب کشور برخوردار است و نسبت به PE80 مقاومت بیشتری در فشارها و دماهای بالا از خود نشان می دهد.

این محصول پتروشیمی شازند در سطح جهانی قابل رقابت با محصولات مشابه می باشد و تولید آن می تواند به خودکفایی کشور در این زمینه کمک نماید.

مهندس ولدخانی به صادرات محصولات شرکت پتروشیمی شازند به عنوان متنوع ترین تولید کننده محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: "این شرکت علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، بیش از 300 میلیون دلار صادرات به کشورهایی چون آسیای میانه، هند، آسیای جنوب شرقی، ترکیه و اروپا را دارد."

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =