فرمانده انتظامی کنگاور گفت: عوامل انتظامی این شهرستان بیش از 100 هزار لیتر نفت سفید را کشف و یک باند قاچاق سوخت را نیز متلاشی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سرهنگ حسین براری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عوامل پلیس امنیت عمومی این شهرستان با اقدام های اطلاعاتی موفق شدند یک باند فعال در امر قاچاق سوخت را شناسایی کنند و با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای دستگیری اعضای باند وارد عمل شوند.


وی افزود: با گسترش دامنه اقدام های اطلاعاتی محور تردد دو دستگاه کامیون سوخت رسان مشخص شد و اکیپی از عوامل انتظامی ضمن برپایی ایستگاه ایست و بازرسی، در محور کنگاور- کرمانشاه مستقر شدند و پس از توقف تانکرهای سوخت، مدارک گمرکی را مورد بررسی قرار دادند.


فرمانده انتظامی کنگاور تصریح کرد: رانندگان خودروها با ارایه بارنامه جعلی قصد گمراه کردن عوامل انتظامی را داشتند اما هوشیاری پلیس و کار اطلاعاتی قوی منجر به کشف 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و دستگیری سه قاچاقچی سوخت شد.


سرهنگ براری ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به محل دپوی سوخت قاچاق واقع در یکی از روستاهای تابعه کرمانشاه اعتراف کردند و عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل شخصی یکی از متهمان، 40 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با استفاده از شیوه و شگردهای خاص، نفت سفید را از مراکز پخش فرآورده های نفتی خریداری کرده بودند و قصد داشتند محموله های موردنظر را به استان های شرقی کشور انتقال دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =