مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: نهادهای مردمی در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند.


به گزارش خبرآنلاین ، مهندس محمد اله داد در جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد با موضوع "شهرپاک" بابیان این مطلب افزود:همگان در مقابل محیط زیست وجامعه ای که در آن زندگی می کنند دارای مسئولیت هستند.

وی تصریح کرد: سمن ها با آموزش های مستمر و با بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه در صیانت محیط زیست،زیبا نگهداشتن شهر و آسیب نرساندن به تاسیسات عمومی با نگاه آینده نگری و حفظ حیات آن برای نسل آینده نقش بسزایی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: زیباسازی محیط شهر و حفظ آن در ایجاد نشاط بین شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل سابق سازمان های مردم نهاد استان مرکزی نیزبااشاره به نزدیک بودن دوازدهین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت،سمن ها در سازمانهای مردم نهاد کار به صورت مشارکتی و گروهی انجام می شود و می توان برنامه ای داد که پاکسازی محوطه اطراف هر سازمان را برعهده آن نهاد گذاشت.

دکترآقاخانی گفت: باراه اندازی کمپین شهر پاک،انتخاب کاندید سبز و جلوگیری از تخریب فضای شهری می توان برنامه ریزی کرد تا مردم به کاندیدی رای بدهند که به زیبایی شهر آسیب نرساند .دراین نشست از زحمات دکتر آقاخانی مدیرعامل سابق سازمان مردم نهاد استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر و تندیس جهت همکاری موثر با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تقدیر بعمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =