امکان پرداخت حق بیمه و ایجاد سابقه برای سالهای سپری شده وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: با سلام. من حدودا 10 سال سابقه کاری دارم اما بدون بیمه. الان 1 سال هست که بیمه شدم. میخواستم بدونم راهی وجود داره تا من حق بیمهء این 10 سال کار رو پرداخت کنم تا سابقه بیمه ام 11 سال بشه؟


در این زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: خیر امکان پرداخت حق بیمه و ایجاد سابقه برای سالهای سپری شده وجود ندارد مگر این که شخص در کارگاهی مشغول بکار بوده باشد که در آن صورت می تواند با اعلام شکایت در هیاتهای حل اختلاف وزارت کا ر خواهان احراز سوابق بیمه ای خود شود.

 

 

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    2 0
    راهش اينست كه از كاگاها ئي كه در انها شاغل بوده براي نپرداختن حق به سازمان تامين اجتماعي شكايت كند
  • آزیتا A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    2 0
    بی عدالتی مطلق ،، وقتی دولتهای مختلف به صراحت اعلام میکنند در ایجاد شغل برای همه توانایی ندارند تکلیف حوانانی که بهترین سالهای زندگی خود را باید گوشه خانه بگذرانند چه میشود آیا بهتر نیست مسؤلیت حق بیمه این افراد جویای کار را خود دولتها قبول کنند.
  • زارعی A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    5 0
    باسلام اینجانب از سال 1374 در کارگاههای مختلف دارای سوابق بیمه بوده ولیکن در هنگام مراجعه به سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی از سال 1382 گزارش سوابق نشان داده شده وبابت سوابق ماقبل از آن با اشاره به شعب بیمه خواسته شده با مستندات به شعب بیمه مرجعه شود ... سئوال اینجاست که تامین اجتماعی اگر 30 سال قبل مشمول بیمه ای یک روز حق بیمه پرداخت ننموده باشد آن را به روز مشخص و مطالبه میکند اما جمع آوری سوابق که با توجه به مکانیزه شدن از وظایف خود سازمان است را به عهده بیمه گذار گذاشته است ؟