باز شماری ‌صندوق‌های رای شورای شهر در استان ‌اردبیل

تسنیم نوشت: سربازرس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل از صدور دستور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در مورد بازشماری صندوق‌های رای در اردبیل خبر داد.

صدیف بدری اظهار داشت: با توجه به برخی گلایه‌مندی‌ها و شائبه‌ها در ارتباط با نتایج انتخابات شورای شهر اردبیل و شکایات مطرح شده از سوی برخی کاندیداهایی که انتخاب نشده بودند برای پاسخگویی به افکار عمومی و در راستای رفع شائبه‌ها و ابهامات درخواست بازشماری 50 درصد صندوق آرای انتخابات شورای شهر اردبیل به رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور ارسال شد تا در این زمینه دستورات لازم صادر شود.

وی از صدور دستور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در مورد بازشماری صندوق‌های رای در اردبیل خبر داد و افزود: برابر این دستور و پاسخ به درخواست ارسال شده، هیئت عالی نظارت استان در این زمینه رسیدگی لازم را انجام داده و دستور نهایی را صادر خواهند کرد.

سربازرس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل بیان کرد: اعتراض کاندیداها نسبت به نتایج رای‌گیری امری طبیعی بوده که برخی کاندیداهای شورای شهر نیز در اردبیل در این زمینه معترض بودند که به طور قطع به شکایات و این اعتراضات، هیئت عالی نظارت استان براساس دستور رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور رسیدگی خواهند کرد.

بدری تصریح کرد: بر این اساس در مورد بازشماری صندوق‌های آرا نیز هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان تصمیم خواهد گرفت که صندوق‌ها بازشماری شود و نیز میزان و درصد صندوق‌هایی که قرار است بازشماری شود نیز براساس شکایات کاندیداها توسط هیئت نظارت تعیین خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیئت عالی نظارت استان براساس مستندات و مدارک ارائه شده در روزهای آینده در این زمینه تصمیم‌گیری و اقدام خواهند کرد و به طور قطع به شکایات نامزدهای معترض رسیدگی و برای آنها پاسخ قاطعی داده خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =