ایرنا نوشت: شبکه خبری فاکس نیوز گزارش کرد، ترامپ یکی از وکلای شخصی خود را که در 15سال گذشته دفاع از پرونده‌های حقوقی او را به عهده داشت برای حضور در کمیته تحقیقات مربوط به پرونده روسیه برگزیده است.

شبکه‌های خبری فاکس نیوز و ا بی سی روز چهارشنبه افزودند، بدنبال انتصاب رابرت مالر رئیس سابق اف بی آی به سمت مشاور حقوقی کمتیه تحقیقات پرونده روسیه، ترامپ مارک کاسوویتز وکیل شخصی خود را که از سال 2003 تا کنون دفاع از پرونده‌های حقوقی او را به عهده داشت به این کار گمارده است.
به گفته ناظران سیاسی، انتصاب یک وکیل خصوصی در این خصوص، نشان نگرانی‌های شدید ترامپ از بر ملا شدن اسناد و مدارک بیشتر علیه وی در پرونده روسیه است.
به گفته این رسانه‌ها، کاسوویتز در نظر دارد به منظور حفاظت از منافع ترامپ، وکلای خصوصی دیگری را برای شرکت در این تحقیقات دولتی که موضوع اصلی آن دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و ارتباط احتمالی رئیس جمهوری این کشور با این مقامات است، دعوت کند.
نه تنها کاسوویتز که در 15 سال گذشته دفاع دعاوی حقوقی متعدد ترامپ را بعهده داشته بلکه سخنگویان کاخ سفید آمریکا نیز هنوز حاضر به اظهار نظری در این باره نشده‌اند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =