بازدید استاندار از شرکت صنعتی مهارت در سمنان

استاندار سمنان به اتفاق اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحد تولیدی مهارت در شهرستان سمنان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین بهروز اسودی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی ، استاندار و جمعی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت صنعتی مهارت شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.
وی افزود: شرکت صنعتی مهارت در زیربنایی به مساحت 470 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه گذاری حدود 5.5 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 56 تن قطعات جانبی ماشین های نساجی را دارد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: این شرکت ، تامین کننده بادامکهای مورد نیاز نساجی و فرش می باشد که از ورود کالاهای مشابه جلوگیری و از فعالان بخش صادرات می باشد و زمینه اشتغال حدود 15 نفر را در سمنان فراهم نموده است.
بهروز اسودی با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی گفت: کمبود نقدینگی و بخشودگی جرائم دیرکرد تسهیلات دریافتی تسویه شده از مهمترین مسایل و مشکلات شرکت صنعتی مهارت می باشد که در ادامه این بازدید دکتر خباز استاندار محترم و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسایل و مشکلات این واحده پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =