گلباران گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته قوه قضائیه

طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس دادگستری، دادستان ، قضات و جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه قضایی شهرستان پلدختر گلزار شهدا این شهر گلباران و عطر افشانی شد .

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، شرکت کنندگان در این مراسم در نخستین روز از قوه قضاییه ، با غبارروبی و گلباران و عطر افشانی قبور شهدابا قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند و با آرمان های والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند .
بیژن سوری رئیس دادگستری پلدختر درحاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در پلدختربا گرامیداشت هفته قوه قضاییه یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت و اظهار داشت:شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند که در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود به خاطر ارزش های والای اسلام گذشتند .
وی افزود: شهید بهشتی با تفکرات دینی و اندیشه های ناب اسلامی خود
ساختارنوین و امور قضایی کشور را با گذر از تنگناهای آن زمان بنا نهاد و
برای حفظ ارزش های اسلامی از هیچ تلاشی تا لحظه شهادت فرو گذار نکرد و سرانجام دشمنان سایه بلند وی را سنگین دیدند و او را به شهادت رساندند.
رئیس دادگستری پلدختر گفت: امروز قوه قضاییه یکی از مظاهر و ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این راه رسالت خطیری را به عهده دارد و باید در جهت تحقق عدالت قضایی و حفظ حقوق مردم گام بردارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =