ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و توجه ویژه به موضوع پیشگیری از این پدیده شوم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در این جلسه تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد بویژه بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در این مسیر یک ضروت است / بهره گیری از ظرفیت سفیران پیشگیری از اعتیاد و نقش موثر آن در مقابله با این آسیب اجتماعی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، با گرامی داشت هفتم تیر ماه٬ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، یاد آور شد: شهید مظلوم آیت الله بهشتی٬ شخصیت کم نظیری بود که در عرصه های بزرگی چون روند پیروزی انقلاب٬ تدوین قانون اساسی و ساماندهی قوه قضاییه نقشی موثر و تعیین کننده و دیدگاه و بینشی وسیع در حوزه های مختلف داشت.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مبارزه با پديده شوم اعتياد را به عنوان موضوعي اجتماعي و فرهنگي و در ارتباط با انسان، بسيار پيچيده و دشوار توصيف نمود و گفت: اجتماعي كردن مبارزه با اعتياد بويژه بهره گيري از ظرفيت تشكل هاي مردم نهاد در اين مسير يك ضروت است.
يونسي پيشگيري از اعتياد را بعنوان يك اولويت در مبارزه با اين پديده دانست و افزود: براي ايفاي مطلوب نقش سفيران پيشگيري از اعتياد، بسته معيني تدوين و در آن نقش ورزشكاران، هنرمندان، فرهيختگان و نهادهاي اجتماعي موثر گنجانده شود.
جانشين رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اين كه در دولت تدبير و اميد، اقدامات خوبي در بخش هاي مختلف بويژه در حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي در استان صورت گرفته است، تصريح نمود: بهره گيري از ظرفيت سفيران پيشگيري از اعتياد و نقش موثر آن در مقابله با اين آسيب اجتماعي در جامعه نهادينه شود.
معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار با اشاره به پنجم تیرماه مصادف با ۲۶ ژوئن٬ سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر٬ تاکید کرد: در مبارزه با آسيب هاي اجتماعي بويژه پديده شوم اعتياد به موضوع پیشگیری توجه ویژه شود.
معاون استاندار به حوادث اخیر در راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر و اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی برخی افراد اشاره کرد و گفت: بی حرمتی به رییس جمهور و زیر سوال بردن دستاوردهای دولت و نظام کاری غیر قانونی است و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد.
وی با بیان این که امروز استکبار جهانی تلاش دارد با انواع خدعه ها و نیرنگ ها در کشورهای اسلامی و انقلابی منطقه٬ تنش و ناامنی ایجاد کند٬ افزود: در این شرایط بهیچ وجه نباید گرفتار اختلافات داخلی بشویم و با حفظ وحدت در سایه سار فرامین مقام معظم رهبری از استقلال٬ عزت و اقتدار کشور و نظام صيانت نماییم.
یونسی با اشاره به این که شهدا٬ نظاره گر اعمال ما هستند٬ خاطر نشان ساخت: نباید هیچ اقدامی در جهت منافع و اهداف دشمنان و تزلزل پایه های قدرت و وحدت ملی در کشور صورت گیرد.
در آغاز این جلسه میرزایی٬ دبیر این شورا گزارشی از اقدامات و برنامه های پنجم تیرماه مصادف با ۲۶ ژوئن٬ سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان ارایه نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =