از برچسب تتلیستی به اصولگرایان سیاسی تا زنده شدن جوان مُرده/ پربازدیدهای ۲۷ تیر

در ۲۷ تیر پربازدیدترین اخبار به پس‎لرزه‎های دعوت از خواننده زیرزمینی در یک جشن اصولگرایی اختصاص داشت.

در پربازدیدترین خبر امروز سرویس سیاسی ما حمله تند روزنامه اصولگرا به اصولگرایان طرفدار تتلو قرار دارد که نوشتند: فکر می‌کردیم دیدار با رئیسی تکرار نمی‌شود. حتی واکنش ابطحی به حضور تتلو در صف اصولگرایان هم پربازدید بود. خبر سوم پربازدید هم به پس‌لرزه‌های دوستی عجیب اصول‌گرایان و تتلو اختصاص داشت و اینکه تعداد هواداران تتلو ریزش کرد.

در سرویس اقتصادی مردم خواستند بدانند میلیونرهای چینی به کجا مهاجرت می‌کنند؟ همچنین تفاوت مظنه خودرو رنو دربازار و کارخانه مطلب پربازدید دیگر این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ و هنر هشدار داده شد داعش جنسی و طوفانی که در راه است. در این سرویس زیبایی‌های ایران از نگاه عکاس نشنال‌جئوگرافیک هم بازدید زیادی داشت. همینطور عنوان شد بازیگر «شهرزاد» در بیمارستان بستری شده است.

در سرویس جامعه خبر زنده شدن مرد جوان پس ازمرگ بسیار پربازدید بود. در این سرویس نقل قول جانسوزی از پدر «آتنا» پربازدید بود که گفت: قاتل، همان روزی که دخترم را کشت برایم ترشی آورد. همچنین گزارشی تکان‌دهنده از شهرک جذامی‌های مشهد بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در نقل قول پربازدید سرویس بین الملل هم ظریف گفت: گزینه نهایی پیش روی ایران، خروج از برجام است. همچنین خبر پربازدید جدال ۵۵ دقیقه‌ای ترامپ با تیم امنیت ملی آمریکا برای تائید برجام برای مخاطبان جذاب بود و مایک پنس هم در نقل قول پربازدید خود گفت: ترامپ به ایران اخطار داده است!

در سرویس طنز هم اعلام شد شاهکار احمدی‌‌نژاد ادامه دارد!

58231

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =