تسنیم نوشت: فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: احساس می‌شود رژیم‌صهیونیستی دارای توانمندی‌های سایبری پنهانی است و با ایجاد امکاناتی در ایران سعی در ضربه زدن دارد.

سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الا نبیاء(ص) با حضور در سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن دیدار با معاونین سازمان و مسئولین قرارگاه پدافند سایبری کشور از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای اختصاصی صنعت بومی قرارگاه پدافند سایبری بازدید کرد.

وی به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار معظم له فرمودند فضای سایبری خیلی اهمیت دارد و ببینید سازمان‌ها و مجموعه‌ها چه کار می‌کنند و خلاءهایی که در این حوزه دارند اصلاح شود و تدبیری اتخاد شود و همچنین ایشان به ایجاد نوآوری‌های در فضای سایبری و راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تاکید کردند.

سرلشکر ایزدی خاطر نشان کرد: امروزه ما با فضای پنجم نبرد مواجه هستیم که سریع بودن و در هم تنیده بودن و عدم وابستگی به مکان و زمان، از ویژگی‌ها و مختصات خاص این فضا است لازم است بسیار هوشمندانه عمل شود تا غافلگیر نشویم.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه احساس می‌شود رژیم صهیونیستی دارای توانمندی‌های سایبری پنهانی می باشد و با ایجاد امکاناتی در جمهوری اسلامی، سعی در ضربه زدن دارد، تاکید کرد: با هوشمندی و اقتدار و بصیرت و سازوکارهای خوبی که در پدافند سایبری پیش بینی کرده‌اید، باید آمادگی مقابله تهدیدات و پیش کنشگری را اعمال کنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانییاء(ص) در ادامه گفت: در دفاع سایبری باید به سه مقوله فیزیک و زیرساخت، شبکه ملی اطلاعات، و فضای شناختی توجه نمود، در فضای شناختی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند و باید تمهیداتی اتخاذ شود که با دشمن مقابله و به بیرون برانیم.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: دشمن می‌خواهد بین مردم که پشتوانه اصلی نظام هستند و تحت ولایت رهبری قرار داشته و حرکت می کنند فاصله بیاندازد که خوشبختانه سازمان پدافند غیرعامل با یک نگاه جامع به این موضوعات ورود پیدا کرده است.

وی در پایان افزود: ما قادریم در حوزه های نیروهای مسلح و در فضای مربوط به سایبری و اطلاعاتی و همچنین تهدیدات نوینی که در ابعاد ملی وجود دارد ساز و کارهایی بوجود آوریم که باعث افزایش توان و مقابله با تهدیدات جهانی شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =