تقدیر از کارآفرینان آموزش دیده مرکز آموزش فنی و حرفه ای گلوگاه در همایش امید و اقتدار

همایش امید و اقتدار به منظور تجلیل از بانوان فرهیخته و کار آفرین مازندران با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران، مریم جمشیدی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، فرماندار گلوگاه، امام جمعه گلوگاه و روسای ادارات گلوگاه در شهرستان گلوگاه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران - علیرضا یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران در همایش "امید و اقتدار" به منظور تجلیل از بانوان فرهیخته و کارآفرین مازندران در گلوگاه، اظهار کرد: دولت در تلاش است که در جامعه از خانواده‌هایی که در شرایط سخت اقتصادی هستند با برنامه‌ریزی بهتر در جهت نحوه‌ی کمک رسانی گام بردارد.

مریم جمشیدی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در گلوگاه گفت: توسعه پایدار بدست نمی‌آید مگر با توجه واقعی به همه‌ی ثروت‌ها در کشور و چه ثروتی بالاتر از نیروی انسانی ،جوانان و همه کسانی که تلاش کردند و به جایگاهای خوب علمی، فرهنگی، ورزشی و ... دست یافتند.
در این همایش از بانوان فرهیخته و کارآفرین شرق مازندران از جمله فاطمه رحیمی، کار آفرین گیاهان دارویی و گل در فضای آزاد و ملیحه حبیبی ریحان آبادی، کار آفرین شرکت تعاونی کلباد که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گلوگاه تحت آموزش قرار گرفتند؛ با اهدای لوح تقدیر شد.
شایان ذکر است در حاشیه این همایش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 19 گلوگاه با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، گل و گیاه و غذاهای سنتی به معرفی دستاوردهای بانوان تحت آموزش این مرکز پرداخت.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =