محسن چاوشی در واکنش به محکومیت سینا سرلک نوشت: «ظاهرا به تازگی مشکلی برای سینا پیش آمده و از آنجا که من شاهد بودم ایشان چه قدر برای حل و فصل آن مشکل تلاش کرده بود، از شنیدن این خبر بسیار مکدر شدم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن چاوشی درباره محکومیت سینا سرلک برای مشارکت در سرقت ادبی، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد.

این خواننده در این باره نوشت: «سینا سرلک خواننده‌ای توانا و انسانی شریف است، امیدوارم به همان اندازه که خوبست از مردم زمانه خوبی ببیند، ظاهرا به تازگی مشکلی برای سینا پیش آمده و از آنجا که من شاهد بودم ایشان چه قدر برای حل و فصل آن مشکل تلاش کرده بود، از شنیدن این خبر بسیار مکدر شدم.

برای سینا و سایر دوستان هنرمند و شریفم آرزوی موفقیت می‌کنم، متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم فرهنگسازی قوانین مربوط به مولفان و منصفان آنطور که باید جدی گرفته نمی‌شود. لذا این بی‌توجهی گاهی ناخواسته گریبان هنرمندان را هم می‌گیرد.»

روز گذشته علی لهراسبی، سینا سرلک و رضا صادقی با شکایت اردلان سرفراز به اتهام مشارکت در سرقت ادبی به تحمل دو سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    8 0
    از سنتوری2 چه خبر؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    17 2
    سرقت معنوی مثل سرقت مادی ست و فرقی نداره. اونم کارهای آقای سرفراز که در موسیقی پاپ استخوان ترکانده و واقعا کارهایش حاصل عمرش است. نکنید این کارها را جوانها.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    15 2
    «عدم فرهنگ‌سازی قوانین» یعنی چی؟ آدم باید خودش به پدیدآورنده اثر احترام بذاره ولو قوانینی وجود نداشته باشه. مردم از هنرمندا که آدمای فرهنگی‌اند بیشتر انتظار دارن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    13 3
    خیلی کار خوبی کردن طرفداری هم می کنن .. واقعا که
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    ما هم سینا سرلک رو دوست داریم و براش آرزوی موفقیت می کنیم اما کاری که کرده درست نبوده. اگه کس دیگه ای این کار رو با این آقایون بکنه خودشون از نقض حقوق شون شاکی می شن...