ایرنا نوشت: مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال اجرای برنامه‌هایی برای تجزیه کشورهای منطقه هستند اما این آرزوی‌شوم خود را در منطقه به گور خواهند برد.

علی اکبر ولایتی در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی ابتدا به دنبال تجزیه عراق و سوریه و برنامه های شوم دیگر در منطقه بودند اما در تحقق آنها شکست خوردند و این آرزوها را به گور می ‌برند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح مسعود بازرانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق مبنی بر استقلال این منطقه را در راستای برنامه تجزیه عراق از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: با تدبیری که دولت این کشور با مشورت جمهوری اسلامی ایران داشت، طرح بارزانی بدون خونریزی خنثی شد.

وی با بیان اینکه ایران محور مقاومت است، گفت: هر توطئه‌ ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی می ‌بافند، توسط جمهوری اسلامی ایران پنبه می ‌شود.

رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به فعالیت ها و رویکردهای این دانشگاه در دوره جدید اشاره و تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در جهتی که کشور استحقاق دارد، حرکت کند.

ولایتی توجه به اقتصاد دانش بنیان و توسعه انسان محور را ضرورت اقتصاد کشور دانست و افزود: ایران از ظرفیتی برخوردار است که می‌ تواند کارهای بزرگی را تدبیر و به اجرا در آورد همان گونه که تاکنون در این جهت گام برداشته است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بدون تردید جمهوری اسلامی ایران در حوزه علمی بالاترین نمره و امتیاز را دارد و بی تردید هیچ کشوری مانند ایران در تمدن سازی و فرهنگ سازی جهان سهم ندارد.
27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =