میزان نوشت: از شب ژانویه تاکنون از 9 خانه ارامنه در محله مجیدیه سرقت شده است.

اهالی محله مجیدیه جنوبی وقتی برای برگزاری مراسم شب ژانویه از خانه خود خارج شدند، نمی دانستند وقتی از مراسم به خانه باز میگردند، با خانه های خالی خود روبرو می شوند. در شب ژانویه دو خانه در محله مجیدیه جنوبی(اثنی عشری) از سوی سارقان مورد دستبرد قرار گرفت.

یکی از مالباختگان گفت: وقتی بعد از مراسم به خانه آمدیم متوجه شکسته شدن درب ضد سرقت خانه شدیم. سارقان به راحتی در را شکسته و پس از ورود به خانه و بهم ریختن وسایل، محل گاو صندوق را یافته و از ان سرقت کردند.

این فرد ادامه داد: در مجموع 150 میلیون تومان از خانه ام پول، طلا، ارز و وسایل سرقت شده است. وقتی هم با کلانتری تماس گرفتیم، ماموران به نوشتن یک صورت وضعیت و ثبت شکایت کفایت کردند. اما دو روز بعد بازهم سرقت های مختلفی در محله و از خانه های دیگر ارامنه اتفاق افتاد.

یکی دیگر از مالباخته ها که سارقان گاو صندوق را از داخل خانه اش سرقت کرده اند، گفت: وقتی چند روز قبل از خانه دوستم به خانه ام آمدم متوجه تخریب در،سرقت از خانه و مفقود شدن گاو صندوقم شدم. دزدان به راحتی گاو صندوق چند ده کیلویی را با خود بردند.

مالباخته سوم که او هم طلاهای همسرش به سرقت رفته است، گفت: آنچه ما از دزدان می دانیم این است که به شدت حرفه ای هستند و از یک خودرو 206 سفید رنگ در سرقت ها استفاده می کنند. برخی بچه های محل مدعی شدندسارقان مسلح هستند که نمی توانم این ادعا را تائید کنم.

این همشهری ارامنه افزود: از پلیس توقع داریم هرچه سریع تر با دستگیری این دزدان، امنیت را به محله ما بازگرداند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر...... A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    0 0
    تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل....