مدیر پروژه سرمایه گذاری مشارکتی رُزِت گفت: بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهری شمالغرب کشور در زیربنایی به وسعت ۲۱۳ هزار مترمربع طی ۴۸ماه در ارومیه احداث می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بهنام قلی اوغلی در جمع خبرنگاران ضمن بیان جزئیات پروژه سرمایه گذاری مشارکتی رُزِت گفت: پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی رزت ارومیه با سرمایه گذاری هولدینگ بوکا و مشارت شهرداری ارومیه در زمینی به وسعت ۵۴ هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای ۲۱۳هزار مترمربعی در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه که عملیات ساخت مجدد آن از بهمن ۹۵ آغاز شده است، با طراحی یک شرکت بین المللی و معتبر یونانی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه رزت در ۲ فاز اجرای می شود که فاز نخست آن در ۱۳ هزار مترمربع و در ۵ بلوک در شش ماهه نخست سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

قلی اوغلی گفت: بر طبق زمان‌بندی جدید توسط سرمایه گذار این پروژه، عملیات اجرایی مجموعه رزت طی ۴۸ ماه به اتمام خواهد رسید که فاز نخست آن به هایپرمارکت در ابتدا و سپس فاز دوم آن شامل پارکینگ و واحدهای تجاری نیز حداکثر تا سال ۱۴۰۰ بصورت کامل افتتاح به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر پروژه سرمایه‌گذاری عظیم رزت شهرداری ارومیه تصریح کرد: کل قرارداد منعقده بین شهرداری ارومیه و سرمایه گذار برای احداث این پروژه رقمی افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تامین شده است و سرمایه گذار بازپرداخت سهام خریداری شده توسط مشارکت کنندگان و خریداران واحدها را نیز تقبل کرده است.

وی افزود: سهم شهرداری ارومیه در این پروژه مشارکتی ۳۰ به ۷۰ است که با اتمام آن کار تفکیک سهم هر مشارکت‌کننده انجام خواهد شد.

قلی اوغلی گفت: این پروژه خواهد توانست زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر را فراهم کند.

46

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =