عضو شورای شهر تبریز، گفت: در سال ۲۰۱٨، تبریز پس از تجربه برگزاری ۳۲ دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان، میزبان توانا و شایسته دوچرخه سواران جهان در سی و سومین دوره خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سعید نیکوخصلت در حاشیه برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان، تور دوچرخه سواری را فرصت بسیار خوبی برای مردم تبریز دانست که می توانند با معرفی فرهنگ و پتانسیلهای کهن شهر تبریز ضمن میزبانی شایسته از ورزشکاران جهان با فرهنگ ملل مختلف آشنا شوند.
وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده مدارس و دانشگاه ها بصورت فعال در برگزاری این مسابقات مشارکت کنند و بدین طریق برنامه های افتتاحیه و اختتامیه را در مراکزی همچون دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد برگزار کنیم.
نیکوخصلت افزود: با همکاری دانشگاهها در برگزاری تور دوچرخه سواری علاوه بر بهره مندی از ظرفیت حمایتی چندین ده هزار نفری دانشجویان و نخبگان جوان به نوعی تعادل جنسیتی را در حمایت از برگزاری چنین مسابقات ارزشمندی را شاهد خواهیم بود.
عضو شورای شهر تبریز در ادامه تاکید کرد: نهایتا آرزومندم تا این تور با رشد و توسعه هرچه بیشتر در آینده در توسعه گردشگری موثر واقع شده و منجر به شکوه و آوازه بیشتر نام تبریز در سطوح بین المللی شود.
این قهرمان کاراته جهان، تاکید کرد: از اداره ورزش و جوانان، هئیت دوچرخه سواری استان، نیروی انتظامی، استانداری و فرمانداری شهرستانها و اسپانسرینگ های مختلف از قبیل شهرداری و تمام داوران، متخصصان و ورزشکاران، اصحاب رسانه و صدا و سیما که بطور شبانه روزی در جهت میزبانی ورزشکاران شرکت کننده در این تور و اجرای هرچه باشکوه تر این مسابقات تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =